پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری ظهر امروز ۱۴ مردادماه ۱۳۹۷ در جلسه بنیاد هم‌اندیشی اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان شاهین‌شهر و میمه در تالار شیخ بهایی با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران هم در خط مقدم جبهه فرهنگی علیه دشمن قرار گرفته‌اند و هم در معرض قضاوت همگان قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاری جزء شغل‌های سخت و زیان‌آور است، افزود: همه باید قدرشناس زحمات خبرنگاران انقلابی و علاقه‌مند به مردم و آرمان‌های انقلاب باشند.

*در بسیاری از مسائل و مشکلات با اصحاب فرهنگ و هنر هم دردیم

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با توجه به شنیدن برخی از پیشنهادات، مسائل و مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: در بسیاری مسائل و مشکلاتی که اصحاب فرهنگ و هنر در این جلسه هم‌اندیشی بیان و مطرح کردند به‌نوعی هم درد و هم مسیر هستیم.

وی با بیان اینکه حفظ تعادل در اختلاف‌نظرها امر بسیار مهمی است، گفت: اکثریت به‌اتفاق هنرمندان دردمند کشور دین‌دار، اسلامی و معتقد به آرمان‌های انقلاب و امام (ره) هستند که این در جای خود نکته بسیار مهمی و حائز اهمیتی است.

حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه استان اصفهان یک شهر تاریخی و ریشه‌داری است، بیان داشت: واقعیت این جمله را می‌توان در چهره توریست‌هایی که به اصفهان سفر می‌کنند به‌خوبی دید چراکه خیلی از آن‌ها آرزو دارند شهری همچون اصفهان با چنین اعتقادات و تاریخچه فرهنگی و هنری داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه نباید از این اختلاف‌نظرها واهمه داشت، تصریح کرد: در اینکه به نیازمندهای حوزه هنر به‌خصوص فرهنگ رسیدگی چندانی نشده است شک و شبهه‌ای وجود ندارد، اما بیان این مطلب هم که بگوییم اصلاً هیچ کاری صورت نپذیرفته است درست نیست.

* بخش عظیمی از عزت جامعه ایران در دست اصحاب فرهنگ و هنر نهفته است

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان با بیان اینکه بخش عظیمی از عزت جامعه ایران در دست اصحاب فرهنگ و هنر نهفته است، گفت: در نگاه‌های خود به این حوزه بسیار مهم، باید متعادل قضاوت کرد.

وی با بیان اینکه شاهین‌شهر و میمه در حوزه فرهنگ و هنر جزء یکی از بهترین‌های استان اصفهان است، ادامه داد: فرهنگ مثلث سه‌ضلعی است که عبارت از؛ مسؤولان، مردم و اهالی هنر و فرهنگ!

*تقویت اقتصاد فرهنگ و تزریق بودجه به آن تنها مربوط به حوزه دولت نیست

حجت‌الاسلام انصاری تصریح کرد: تقویت اقتصاد فرهنگ و تزریق بودجه به آن تنها مربوط به حوزه دولت نیست، چراکه این کار نیازمند یک کار گروهی و تیمی با همراهی و همکاری همه اصحاب فرهنگ و هنر است.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه در زمان بحران باید فتیله کار فرهنگی را بالا کشید، یادآور شد: اگر در زمان هشت سال دفاع مقدس یا فتنه‌های ۸۷ و ۸۸ شاهد کار فرهنگی نبودیم اکنون در چنین جایگاهی قرار نداشتیم.

مدیرکل اداره ارشاد اصفهان با بیان اینکه یکی از سیاست‌های وزارت ارشاد تفویض اختیارات به ادارات است، اظهار داشت: تفویض اختیار برنامه‌های موسیقی آموزشی و فیلم به ادارات شهرستان درصورتی‌که آن محصول فرهنگی ایراد قانونی نداشته باشند منعی ندارد.

وی در پایان متذکر شد: هم‌اکنون یکی از اصلی‌ترین سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صدور مجوز برای نهادی‌های فرهنگی و هنری بدون مراجعه حضور در کمترین زمان ممکن است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی