پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، صبح امروز ۲۳ مردادماه ۱۳۹۷ همان‌طور که پیش‌بینی شد، اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شاهین‌شهر طی جلسه‌ای اعضای هیات رئیسه را برای سال دوم انتخاب کردند و خبر روز گذشته این پایگاه خبری تائید گردید و امروز به‌نوعی با یک رأی‌گیری ظاهری در شورای شهر علی فتحی با ۵ رأی موافق برای یک سال به‌عنوان رئیس جدید شورا، علیرضا جهانگیری با ۵ رأی موافق به‌عنوان نائب رئیس، اسماعیل فرهادی با ۶ رأی موافق به‌عنوان خزانه‌دار و مهرداد مختاری نیز با ۵ رأی موافق به‌عنوان منشی انتخاب شدند.

و مجدداً از هفت عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر ترکیب چهارنفره عهده بسته هم‌قسم(علی فتحی، علیرضا جهانگیری، اسماعیل فرهادی و مهرداد مختاری) بر اساس اسنادی که روز گذشته از همین رسانه منتشر شد، با کمی تغییر آرایش تیمی در قسمت نائب رئیس و منشی توانستند کرسی‌های اصلی شورا را حفظ کنند. حال باید منتظر ماند و دید در این دوره ریاست جدید به سکان‌داری آقای فتحی آن‌هم برای مدت یک سال چه اتفاقاتی برای مدیریت شهری و به‌خصوص شهرداری شاهین‌شهر خواهد افتاد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی