پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

ارگ تاریخی مورچه خورت دست کمی از ارگ بم ندارد

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر امروز ۴ شهریورماه ۱۳۹۷ مراسم تودیع و معارفه حمید عشقی شهردار جدید شاهین‌شهر با حضور علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، علیرضا بصیری جزی فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اعضای شورای شهر شاهین‌شهر و پرسنل شهرداری شاهین‌شهر در محل تالار شیخ بهایی این شهر برگزار شد.

علی مقدس زاده در این مراسم با تبریک هفته دولت و فرا رسیدن عید غدیر بر همه مسلمانان به‌خصوص شیعیان جهان اسلام اظهار کرد: امروزه هر فرد ایرانی باید شکر گذار نعمت امنیتی(فیزیکی، اجتماعی و شخصیتی) باشد که با مدیریت‌های دایه گونه امام خامنه‌ای بعد از رحلت بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور به جود آمده است، باشد.

*هر کشوری که بخواهد استقلال و آزادی عمل داشته باشد باید هزینه پرداخت کند

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همان ابتدای انقلاب ۵۷ درصدد ایجاد انواع توطئه‌های مختلف برای مقابله با این نظام کاملاً مستقل بودند، گفت: در دنیای امروز هر کشوری که بخواهد استقلال و آزادی عمل داشته باشد باید هزینه پرداخت کند.

معاون عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: به همین خاطر استعمارگران توطئه‌های مختلفی از جمله (طبس، کودتای نوژه، فتنه ۸۸، هشت سال جنگ تحمیلی و غیره) علیه ایران به راه انداختند که به خیال خود می‌توانند به نتیجه برسند اما وجود نعمت ولایت‌فقیه و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همه این توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه منافقین توطئه‌ای بود از پیش طراحی از سوی بیگانگان شده که هم‌اکنون عوامل این توطئه در کشورهای آن‌ها زندگی می‌کنند، تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی این توطئه‌ها داشتن چشم طمع از سوی بیگانگان بود.

*جنگ پدیده تک عاملی نیست

مقدس زاده با تحلیل اینکه جنگ پدیده تک عاملی نبوده و نیست چرا با حمایت دشمنان غربی به‌خصوص آمریکا و اسرائیل جنایت‌کار از رژیم معدوم صدام صورت گرفت، بیان داشت: متأسفانه امروزه این توطئه توسط همان هم‌پیمانان دیروز صدام علیه برخی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس نیز شکل‌گرفته است اما در ناآگاهی کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه ایجاد گروه تروریستی مانند القاعده و داعش در منطقه و همچنین کشورهای اسلامی از جمله عربستان و یمن را با همدیگر وارد جنگ کردن یکی دیگر از بازی‌های آمریکا و هم‌پیمانان غربی او به نفع منافع اقتصادی کشورهای خود برای فروش سلاح و مهمات جنگی است، خاطرنشان ساخت: اگر ترامپ رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا یک معاهده بین‌المللی مانند برجام را زیر پا می‌گذارد به خاطر نگاه اقتصادی است که به منطقه خاورمیانه دارد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه ترامپ بیشترین قراردادهای فروش تسلیحاتی خود را در این منطقه بسته است، یادآور شد: همه حرف‌های دولت‌مردان آمریکایی و رژیم جعلی صهیونیست که به ادعای دفاع از حقوق مردم ایران در رسانه‌های وابسته به خود مطرح می‌کنند، حتی در یکی از آن‌ها صداقت وجود ندارد و بیشتر به دنبال منافع خود در ایران هستند تا حقوق مردم!

*توطئه دشمنان ملت ایران را منسجم‌تر کرده است

وی با بیان اینکه همه توطئه دشمنان علیه کشورمان نه‌تنها به نتیجه نرسیده است بلکه ملت ایران را منسجم‌تر کرده است، اظهار کرد: دشمن امروز بیشتر وقت خود صرف از بین بردن این حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

مقدس زاده با بیان اینکه وظیفه مردم پاسداری و حراست از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی متذکر شد: وظیفه مسئولان نیز خدمت‌رسانی به مردم است.

این مسؤول با یادآوری اینکه آنچه از شهیدان رجایی و باهنر به ذهن‌ها متبادر می‌شود چیزی جزء خلوص، بزرگواری، صداقت و خدمت به مردم نبوده و نیست، گفت: تیم جدید استانداری اصفهان با مدیریت آقای محسن مهر علیزاده تا به امروز توانسته روزانه نزدیک به ۱۴ ساعت برای خدمت به مردم اصفهان وقت بگذار و برای حل مشکلات آن‌ها برنامه‌ریزی کند.

وی با بیان اینکه در خدمت به مردم اصفهان همیشه رضایت خدا را در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: تلاش کرده‌ایم مدیریت استان در ارائه کارها و خدمات بیشتر به مردم باشد نه شعار و حرف چراکه امروزه عارضه کشور جلسه است برای جلسه و مکاتبه است برای مکاتبه بدون اینکه خروجی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه برای رفع هر چه زودتر مشکلات پروژه‌های عمرانی استان اصفهان آن‌ها را اولویت‌بندی کرده‌ایم، بیان داشت: مشکلات عمرانی اصفهان به چهار دلیل(اول عدم راهبری صحیح از کارفرما، دوم عدم احساس مسؤولیت پیمانکار، سوم تأمین نکردن مالی پروژه و چهارم عدم همکاری و حمایت‌های مربوطه از پروژه) بوده است.

*مهم‌ترین اولویت استان اصفهان آب است

وی با بیان اینکه با جلسات و رایزنی‌هایی که صورت گرفت تا حدود بسیار زیادی توانستیم مشکلات پروژه‌های عمرانی استان اصفهان را حل‌وفصل نماییم، متذکر شد: بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اولویت استان اصفهان آب است.

مقدس زاده با بیان اینکه سد سوم کوهرنگ جهت تأمین آب اصفهان در سال ۱۳۸۲ استارت آن زده شد که تا سال ۱۳۹۱ تنها یک درصد پیشرفت فیزیکی داشت، گفت: سال گذشته هنگامی‌که برای فعال شدن مجدد این پروژه مهم که ۲۵۰ میلیارد مترمکعب آب ذخیره می‌کرد، اقدام کردیم نزدیک به ۴۵۰ میلیارد تومان منابع مالی نیاز بود تا تکمیل شود، اما ما توانستیم با استفاده از ظرفیت‌های داخل استان اصفهان این کار مهم را به سرانجام برسانیم و حتی  نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان هم از بخش خصوصی و هم دولتی برای اتمام آن بودجه تأمین کنیم که مازاد این بودجه تأمینی به سایر زخم‌های استان اصفهان زده شد.

*نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان از منابع دولتی برای اصفهان اعتبار دریافت کردیم

وی با بیان اینکه امسال توانستیم برای تکمیل مابقی پروژه‌ها و زیرساخت‌های عمرانی استان اصفهان نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان از منابع دولتی اعتبار دریافت کنیم، بیان داشت: این اتفاق در حالی افتاد که برای ۳۵۵ پروژه دیگر استان اصفهان با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی مبلغ ۵۴۴ میلیارد تومان سرمایه جذب کردیم.

معاون عمرانی استاندار اصفهان یکی از دلایل رغبت سرمایه گذران اصفهانی در شهرها و کشورهای دیگر را بروکراسی سنگین اداری عنوان کرد و گفت: برای رفع این دغدغه سرمایه‌گذاران به ابتکار استاندار اصفهان و برای اولین بار در کشور پورتال سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شد که در همان ابتدا راه‌اندازی برای ساخت و تکمیل ۵ پروژه عمرانی استان اصفهان ۵۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفت در حالی کل سقف بودجه عمرانی استان اصفهان برای سال ۱۳۹۷ تنها ۶۱۸ میلیارد تومان می‌باشد.

وی با بیان اینکه این موفقیت طی نامه‌ای به اطلاع ریاست جمهوری نیز رسید و آقای دکتر روحانی از آن استقبال و طی نامه‌ای این ایده نو را به سایر استان‌های کشور ابلاغ کردند، تصریح کرد: تمام ظرفیت‌های استان اصفهان را به کار بسته‌ایم تا به مردم خدمت کنیم.

مقدس زاده از تمرکز استانداری اصفهان بر روی پروژه‌های صنایع‌دستی و گردشگری خبر داد و گفت: معتقدیم سرمایه‌گذاری در حوزه ذکرشده موجب اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد می‌شود به‌عنوان نمونه ارگ تاریخی مادر شاه که در شورای اداری استان نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه آن در نظر گرفته‌ایم.

*ارگ تاریخی مورچه خورت دست کمی از ارگ بم ندارد

وی از همه مسؤولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه جهت بازسازی و رونق ارگ تاریخی مورچه‌خورت که می‌تواند برابری با ارگ بم بکند کمک خواست و ادامه داد: این ارگ تاریخی که قبلاً در سه طبقه ساخته شده و نزدیک به ۷۰۰ سال قدمت دارد، مرمت و توسعه آن می‌تواند نقش بسزایی در رونق کسب‌وکار داشته منطقه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تفویض ماده ۵ قانون کار به شهرستان‌ها جهت کاهش بروکراسی اداری در مرکز استان خبر داد و گفت: سقف تعریفی جهت تأمین نیروی انسانی در شهرداری شاهین‌شهر نزدیک به ۴۸۹ نفر بوده است که هم‌اکنون نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ نفر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

*راه‌اندازی پروژه مترو شاهین شهر-اصفهان با مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر هست

وی با بیان اینکه طی ۵ ماه گذشته از سال شهرداری شاهین‌شهر نزدیک به ۳۲ میلیارد تومان درآمد داشته است درحالی‌که در این مدت ۵ ماهه نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت کرده است، بیان داشت: مصوبات راه‌اندازی پروژه مترو شاهین شهر-اصفهان ابلاغ‌شده است و در حال رایزنی با بخش خصوصی جهت مشارکت در این پروژه مهم هستیم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی