پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا صلواتی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان عصر امروز ۴ مهرماه ۱۳۹۷ ضمن بازدید از غرفه مجموعه پزشک برتر (بانک جامع اطلاعات پزشکی کشور که در قالب کتاب، وب‌سایت و اپلیکشین موبایل فعالیت می‌کند) در اولین نمایشگاه نوآوری، استارتاپ ها و اپلیکیشن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان اظهار کرد: نمایشگاه نوآوری، استارتاپ اصفهان (StartExpo) نمایشگاه مهم و برجسته تکنولوژی در اصفهان محسوب می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با تأکید بر فناوری، به به‌عنوان کاربرد دانش در توسعه جوامع بشری و نوآوری، به‌عنوان به‌کارگیری ایده‌های نوین فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به فقدان نمایشگاه‌های بین‌المللی مناسب در کشور که در برگیرنده تمامی حوزه‌های فناوری باشد، نمایشگاه استارتکس با همت اتاق بازرگانی و شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و با حمایت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از ۳ تا ۶ مهرماه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بستری مناسب برای عرضه نوآوری و فناوری است. برخلاف نمایشگاه‌های مشابهی که صرفاً عرضه و تبادل کالا را هدف‌گذاری کرده‌اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و نیز سرمایه‌گذاری روی طرح‌های نو و استارتاپ ها است.

صلواتی تصریح کرد: نمایشگاه استارتکس تلاش می‌کند تولیدکنندگان محصولات فناورانه را به مشتریان آن‌ها متصل کند، فناوری‌های روز را به صنایع متوسط و بزرگ معرفی نماید، سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا کند، مخاطبین تخصصی و افراد تحصیل کرده را به بازدید از نمایشگاه دعوت کند و تجمع گسترده‌ای از نقش‌آفرینان اکوسیستم استارتاپی، نوآوری و فناوری را گرد هم آورد.

وی در ادامه با تحسین فعالیت بانک جامع اطلاعاتی پزشک برتر تأکید کرد: مجموعه پزشک برتر که در قالب کتاب، وب‌سایت و اپلیکشین موبایل توسط متخصصین دانشگاهی ایجاد شده است، نقش بسیار مؤثری در حوزه مدیریت حمل‌ونقل و کاهش ترافیک شهری دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه وب‌سایت و اپلیکشین پزشک برتر زمان‌های دسترسی به پزشکان را به‌خوبی اطلاع‌رسانی می‌کند، گفت: این نوآوری تکامل‌یافته و جدید در حوزه پزشکی، نقش بسزایی در مدیریت زمان شهروندان، آسان شدن دسترسی بیماران به پزشکان، جلوگیری از ائتلاف وقت مردم و هوشمند سازی کاهش ترافیک در پی دارد.

صلواتی از مسئولان کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی، نهادی امنیتی و به‌خصوص پزشکان درخواست کرد؛ که با استارتاپ هایی همچون پزشک برتر که دارای مجوزات لازم از نهادها و ارگان‌های مختلف هستند نهایت مساعدت و همکاری در جهت خدمت‌رسانی آسان‌تر و بهتر به مردم را داشته باشند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی