پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

حسین ابراهیمی ناغانی عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار کرد: از رئیس شورا و شهردار شاهین‌شهر می‌خواهم هر چه زودتر دستور توقف عملیاتی شدن زیرگذر میدان امام حسین (ع) را صادر کنند.

وی با اشاره به دلایل مخالفت خود با این پروژه گفت: با توجه به مشکلات مالی شدید که بعضاً شهرداری شاهین‌شهر قادر به پرداخت حقوق پرسنل خود نمی‌باشد و حتی در امور خدماتی جزئی مشکلات بودجه و اعتبار وجود دارد به همین خاطر اجرای این پروژه در این بازه زمانی به صلاح نیست.

عضو شورای شهر شاهین‌شهر اصفهان در ادامه تصریح کرد‌: با هیچ عقل سلیمی جور در نمی‌آیید هنگامی‌که تاکنون نتوانسته‌ایم، فاز اول پروژه میدان سمبلیک را به‌طور کامل به بهره‌برداری برسانیم اقدام به عملیاتی کردن پروژه زیرگذر میدان امام حسین (ع) بکنیم.

وی تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود چنانچه آقای حمید عشقی به‌عنوان شهردار این شهر اقدام به عملیاتی کردن زیرگذر میدان امام حسین (ع) بزند به علت وضعیت بد مالی که برای شهرداری شاهین‌شهر همچون سایر شهرداری‌های سراسر کشور اتفاق افتاده است، این پروژه بعد از مدتی نیمه‌کاره رها شود و مشکلات زیادی را برای رفت‌وآمد مردم ایجاب کند، لذا اگر هم شهردار و اعضای هیئت‌رئیسه شورای شهر درصدد عملیاتی کردن این پروژه هستند، باید پاسخگوی عواقب آینده آن به افکار عمومی نیز باشند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی