پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

آذرپی بخشدار میمه خبر رفتنش را تائید کرد

جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۳۱ ب.ظ

شهرام آذرپی بخشدار میمه عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان ضمن گرامی داشت فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (۱۳۵۸) اظهار کرد: مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرهای میمه، وزوان و لای بید ۱۳ آبان امسال همچون سالیان گذشته اما با عزمی راسخ‌تر و با بصیرتی بالاتر با حضور جدی و معتقدانه در صفوفی به هم فشرده و عظیم، عزّت‌خواهی و قدرتمندی خود را در برابر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای مستکبر بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت و با آرمان‌های والای شهدا و امام (ره) شهدا و همچنین منویات مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق خواهند کرد.

وی در ادامه ضمن تائید خبر رفتنش از بخشداری میمه گفت: برنامه‌ریزی‌شده است طی چند روز آینده از سوی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه جایگزینی برای به دست گرفتن سمت بنده انتخاب شود که تا انتخاب جانشین بنده مسؤولیت بخشداری میمه را بر عهده خواهم داشت.

آذرپی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و نقش تأثیرگذار و مهم مردم بخش میمه در راستای خدمت‌رسانی بهتر گفت: از مردم شهرها و روستاهای بخش میمه می‌خواهم اگر چنانچه در طول این مدت خدمت گذاری به آن‌ها از سوی این‌جانب کم و کاستی را مشاهده کرده‌اند به بزرگواری خود حلال کنند و امیدوارم بخشدار بعدی که از سوی استانداری اصفهان و بعد فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور میمه معرفی می‌شود، خدمت گذاری دلسوز، توانمند و دارای برنامه باشد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۱
آقای جویا

نظرات  (۲)

عالی بود به چتروم ماهم سر بزن
سلام وبلاگتون عالیه . به سایت ما هم سر بزنید متشکرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی