پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
حمید عشقی عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا در اصفهان با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: متأسفانه بودجه ۱۶۷ میلیارد تومانی تصویبی سال گذشته شهرداری شاهین‌شهر با توجه به کاهش ارزش‌افزوده و ایجاد برخی مسائل و مشکلات اقتصادی برای شهرداری‌های کشور بخصوص شهرداری شاهین‌شهر، تنها چیزی در حدود ۵۰ درصد آن اعلام وصول شد.

وی با بیان اینکه برای بسیاری از پروژه‌هایی که در بودجه سال ۹۶ آورده شده بودند، تعریف خاص و مشخصی ارائه نشده بود، افزود: بودجه مصوب امسال ۹۷ شهرداری شاهین‌شهر چیزی در حدود ۱۴5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که  ۵۱ درصد معادل ۷4 میلیارد تومان سهم بخش جاری و بیش از ۴9 درصد معادل 69 میلیارد تومان سهم بخش عمران است.

وی با بیان اینکه در حال بررسی و تنظیم بودجه ۱۳۹۸ شهرداری شاهین‌شهر جهت تقدیم به صحن علنی شورای شهر هستیم، تأکید کرد: امیدوارم در بودجه سال ۹۸ بتوانیم با تفکر اقتصاد مقاومتی و عمل به سیاست‌های کلی آن به خصوص در حوزه پروژه‌های عمرانی دقت لازم را داشته باشیم که هم درست هزینه کنیم و هم بتوانیم صرفه‌جویی‌های لازم را داشته باشیم.

شهردار شاهین‌شهر اصفهان از تکمیل زیرساخت‌های گردشگری کمپینگ شرق جنب پل هسا و ترمینال شیشه‌ای توسط انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذار خبر داد و تصریح کرد: به‌تازگی ماموریت برطرف کردن مشکلات حمل‌ونقل عمومی شهر شاهین‌شهر را به سعید اکرم خانی به عنوان مدیر جدید سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر سپرده ایم تا ایشان در دو جبهه (اتوبوس‌رانی - تاکسی‌رانی) تلاش های لازم جهت آسان‌تر شدن حمل‌ونقل مسافران درون‌شهری و برون‌شهری انجام دهند.

وی تاکید کرد: از مدیر جدید سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر خواسته‌ایم هر چه زودتر مشکلات 30 دستگاه اتوبوس غیرفعال سازمان اتوبوس‌رانی را حل‌وفصل کرده و جهت رفاه حال شهروندان شاهین‌شهر این اتوبوس‌ها مجددا به خطوط حمل‌ونقل شهری برگردانند.

عشقی گفت: در سال گذشته مشاور طرح پروژه مترو شاهین شهر-اصفهان جهت اجرایی شدن این پروژه بالغ بر به 600 میلیارد تومان را لازم می دانست که با توجه به نوسانات نرخ ارز در طی چند ماه گذشته و برآوردهای جدید صورت گرفته هم‌اکنون نزدیک به 2 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز هست.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم از طریق فاینانس یا جذب سرمایه‌گذار پروژه مترو شاهین شهر-اصفهان را عملیاتی کنیم، ادامه داد: این پروژه مهم و عظیم دارای سه فاز آزادسازی، زیرسازی و خرید تجهیزات هست.

وی با بیان اینکه فعلا هیچ کدام از کارکنان شهرداری شاهین‌شهر مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نمی‌شوند، گفت: اگر نیروی از شهرداری شاهین‌شهر بازنشسته شود به هیچ عنوان برای او جایگزینی از بیرون نخواهیم آورد چراکه هم‌اکنون نیروی مازاد شهرداری شاهین‌شهر بیش از آن چیزی هست که فکر می‌شود.

وی در پایان افزود: رفاقت خوبی با فضای مجازی و حاشیه‌سازی‌ها نداریم، چراکه فقط و فقط به دنبال ایجاد آرامش و کار کردن برای مردم در مجموعه شهرداری شاهین‌شهر هستیم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی