پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

علی فتحی صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا در اصفهان از پشت پرده تخلف حمیدرضا مقدسی عضو سابق شورای شهر شاهین‌شهر در اجرای پروژه میدان سمبلیک پرده برداشت و اظهار کرد: با توجه به وجود قانون منع مداخله کارکنان دولت یا وابسته در قبول ارائه خدمات فنی و مهندسی اعم از (نظارتی و طراحی) در پروژه موسوم به میدان سمبلیک در مجاورت میدان امام حسین (ع) شاهین‌شهر در دوره قبل شورای شهر تخلف صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه فوق هم‌اکنون با مشارکت شهرداری شاهین‌شهر و سازمان عمران و مسکن (بنیاد مستضعفان) در حال انجام است، افزود: مدارک و اسناد به‌دست‌آمده به پیوست این متن نشان می‌دهد که آقای مقدسی رئیس سابق شورای شهر شاهین‌شهر در انجام این پروژه تخلف انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه تخلفات صورت گرفته توسط آقای مقدسی از دو دیدگاه قابل بررسی و پیگیری قانونی است، ادامه داد: اولاً مشارکت اعضای شورای اسلامی شهرها در پروژه‌های شهرداری‌ها کاملاً غیرقانونی است و دوما قانون پروژه‌هایی با متراژ بیش از ۲۰ هزار مترمربع در صلاحیت شخص حقیقی نیست.

وی تأکید کرد: آقای مقدسی عضو دوره چهارم شورای شهر شاهین‌شهر با تحت‌فشار گذاشتن شهرداری و همچنین بنیاد مستضعفان عملاً مصوبه هیات چهار نفر استان اصفهان را که اشاره به واگذاری پروژه‌هایی با متراژ بالا به شخص حقوقی (مهندسین مشاور) دارد با لابی‌گری و استفاده از رانت زیر پا گذاشته است.

فتحی تصریح کرد: فرد مذکور در پروژه مشارکتی انتهای خیابان فردوسی شاهین‌شهر که متعلق به شهرداری هست به همراه یکی دیگر از کارکنان این مجموعه نقش دلال را در جایگاه مسؤول دفتر نظام‌مهندسی شهرستان شاهین‌شهر و میمه جهت انعقاد قرارداد ایفاء کرده است و همچنین حق‌وحقوق بسیاری از مهندسین سازمان نظام‌مهندسی که در پروژه‌هایی مانند بالا با وی همکاری داشته‌اند، پرداخت نکرده است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی