پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا از اصفهان، نرگس السادات موسوی طی بیانیه‌ای خطاب به آقای علی فتحی عضو تعلیقی شورای شهر شاهین‌شهر جهت تنویر اذهان عمومی آورده است؛

بسم‌الله ِ الرحمن الرحیم

رب اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَ یسر لِی امری وَ احْلُلْ عُقْدَهً مِنْ لِسانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی

پروردگارا سینه‌‏ام را گشاده دار، و کار را بر من آسان کن، گره از زبانم بگشاى تا سخنم را درک کنند (۲۵ سوره مبارکه طه)

برادر ارجمند جناب آقای مهندس علی فتحی

عضو محترم سازمان نظامی مهندسی شهرستان شاهین‌شهر و میمه

با اهداء سلام و تحیات

احتراماً عطف به نامه شماره م/۱۷/۱۸۴۴ مورخ یکم دی‌ماه ۱۳۹۷ فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه و اعلام معلق شدن شما (علی فتحی) از عضویت در شورای شهر شاهین‌شهر به دلایل اتفاق افتاده (به دنبال مداخله نامبرده به‌عنوان عضو شورای شهر شاهین‌شهر در معامله با شهرداری و ایجاد پرونده در دادگستری شهرستان شاهین‌شهر و میمه) که هنوز قانون نتیجه گناه‌کار بودن یا بی‌گناهی شما را خواه به‌صورت عمد یا غیر عمد شده باشد مشخص نکرده است و به دنباله آن در راستای اجرای ماه ۷ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران و با توجه به ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی و دعوت از این خواهرتان به‌عنوان جانشین که تا اطلاع ثانوی در جلسات شورا شرکت نماییم، تا پرونده جنابعالی در نزد دادگاه صالح تعیین تکلیف شود. لازم هست که در این برهه حساس و مهم چند نکته‌ای را به اطلاع جنابعالی به‌خصوص عموم مردم فهمیم شاهین‌شهر برسانم.

اولاً؛ بنده در خصوص تشخیص اینکه شما تخلفی انجام داده‌اید یا نه هیچ‌گونه نظری نداده‌ام و نخواهم داد و آرزو می‌کنم، بی‌گناهی شما در پرونده مذکور در نزد مراجع ذی‌صلاح قانونی به اثبات برسد.

* ثانیاً؛ این خادم کوچک مردم، نه به طمع کسب کرسی شورا آمده‌ام و نه اینکه خوشحالم چنین اتفاقی برای شما برادر بزرگوار افتاده است بلکه بر حسب مأموریتی که بر عهده‌ام گذاشته‌اند این امر را پذیرفته‌ام و مجدداد به شورا ورود پیدا کرده‌ام و همیشه هم تسلیم مشیت الهی بوده‌ام.

*ثالثاً؛ کسانی که بنده و خانواده‌ام را می‌شناسند به‌خوبی می‌دانند همیشه در برابر قانون تسلیم بوده و هستیم و اگر چنانچه قانون رأی بر عدم بی‌گناه شما برادر ارجمند صادر کند بنده وظیفه‌دارم در این مدت‌زمان، تا اعلام رسمی رأی دادگاه تمام تلاش خویش را در راه خدمت بی‌منت به مردم همیشه در صحنه، فهیم و آگاه شاهین‌شهر همچون گذشته، فارغ از هرگونه بازی‌های سیاسی و جناحی انجام دهم و به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهم عده‌ای برای پیشبرد اهداف حزبی و سیاسی خود بین اعضای شورای شهر، شهردار و کارکنان پرتلاش و زحمتکش شهرداری تفرقه ایجاد کنند و یا شورای شهر را به حاشیه ببرند.

*رابعاً؛ لازم هست اضافه کنم برحسب حق قانونی که دارم، به‌زودی طی بیانیه‌ای به برخی از فضاسازی‌ها علیه این‌جانب و خانواده‌ام، همزمان با ورود به شورا توسط برخی جریانات به‌ظاهر مطالبه گر شاهین‌شهر پاسخ دهم و آنگاه قضاوت را به‌پای مردم شاهین‌شهر بگذاریم که این رفتارها چقدر اخلاقی است.

والسلام علی من اتبع الهدی

نرگس السادات موسوی

۱۰ دی ماه ۱۳۹۷

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۱
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی