پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
برخی منابع آگاه از بازگشت مجدد «علی فتحی» به شورای شهر شاهین‌شهر خبر دادند
برخی منابع عنوان کردند: مرجع رسیدگی‌کننده به پرونده علی فتحی عضو شورای شهر شاهین‌شهر خطای وی را سهوی تشخیص داده و حکم بر بازگشت مجدد وی صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، در پی ابلاغ شماره نامه؛ م/۱۷/۱۸۴۴ مورخ یکم دی‌ماه ۱۳۹۷ ، علیرضا بصیری جزی فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در خصوص معلق شدن عضویت علی فتحی از شورای شهر شاهین‌شهر و در راستای اجرای ماه ۷ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران و با توجه به ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی، جایگزینی نرگس السادات موسوی به‌عنوان عضو علی البدال تا مشخص شدن نتیجه نهایی پرونده علی فتحی در خصوص مداخله نامبرده به‌عنوان عضو شورای شهر شاهین‌شهر در معامله با شهرداری و ایجاد پرونده در دادگستری شهرستان شاهین‌شهر و میمه که درنتیجه منجر به صدور کیفرخواست به شماره ۹۷۱۰۴۳۳۷۵۹۰۰۱۲۰۵ در تاریخ ۱۵ مهرماه امسال برای وی شده بود.

 در ادامه برخی منابع آگاه امروز ۲۱ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ در گفت‌وگو با این پایگاه خبری عنوان کردند، که مرجع رسیدگی‌کننده به پرونده آقای علی فتحی با توجه اسناد و مدارک ارائه شده از سوی متهم، خطا یا اشتباه وی را از روی سهو و نه عمد تشخیص داده است.

به همین خاطر مرجع قضائی رسیدگی‌کننده به پرونده متهم بر اساس تصمیم گرفته شده حکم بر صدور بازگشت مجدد آقای علی فتحی به شورای شهر شاهین‌شهر صادر کرده و قرار هست به‌زودی این حکم به فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه جهت طی مراحل قانونی ابلاغ گردد. در ضمن این خبر تاکنون از سوی هیچ مرجعی نه رد و نه تکذیب شده است.

شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر در دوره پنجم هم‌اکنون دارای هفت عضو هست که دست‌خوش اختلافات و بازی‌های سیاسی شده است که در دو جبهه چهار و سه نفر فعالیت می‌کنند. جبهه چهار نفره کنونی شورای شهر شاهین‌شهر عبارت‌اند از؛ (حسین ابراهیمی ناغانی، سجاد قهرمانی فرد، پرستو جهانگیری و خانم نرگس السادات موسوی) و جبهه سه نفره کنونی شورای شهر شاهین‌شهر نیز عبارت‌اند از؛ (اسماعیل فرهادی، علیرضا جهانگیری، مهرداد مختاری) در صورتی که علی فتحی مجدداً به شورای شهر بازگردند این معادله تغییر پیدا خواهد و وی به جبهه سه نفره اضافه خواهد شود و خانم نرگس السادات موسوی باید با جبهه چهار نفره تشکیل‌شده خداحافظی کند. حال باید به نظاره نشست که در مدت‌زمان باقی‌مانده شورای پنجم شهر شاهین‌شهر در راه خدمت‌رسانی به مردم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۱
آقای جویا

نظرات  (۱)

۲۶ بهمن ۰۲ ، ۰۰:۱۷ سید احمد رفیعی علوی اصل ۴۱ ساله شاهین شهری

وامصیبتا به مردم شاهین شهر چنانچه ناغونی و امثالهم بجون این مردوم بیوفتن .خانم جهانکیری هم که معلومه بر همگان که از نسل سوخته جهانگیری هست و تعجب من از تفوذ بازی های تزویر و ریا روبه صفتان مکار و رخنه  در ارکان جمهوری اسلامی ایران هست ..تا آنجا که با سو استفاده از نام و نشان ائمه و اهل بیت امامان و اهل اعتماد مردوم و نهایتا بازی با اعتقادات مسلمین و شیعیان که البته اینها همه تکرار و مکررات سیر دنیاست که پروردگار به اهل یقین خاطر نشان کرده و بدانید که خاک تن و فروتن و خادم بنده گان میبایستی بود اگر عزت و ثروت دنیا و آخرت خواهید والا خواری بی‌گمان گریبان گیرتان خواهد شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی