پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
سازمان مردم‌نهاد خلبانان هوانیروز اصفهان نیازمند حمایت مسؤولان است مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد خلبانان هوانیروز ارتش اصفهان گفت: سازمان مردم‌نهاد خلبانان هوانیروز اصفهان برای رسیدن به اهداف از پیش برنامه‌ریزی‌شده نیازمند توجه و حمایت مسؤولان کشوری و استانی است

سرهنگ بازنشسته خلبان رضا علی کلانتری صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‏‌های رزمی هوانیروز کشور در استان اصفهان مستقر است و یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش نیروی زمینی مرکز آموزش هوانیروز هم در این شهر اصفهان قرار دارد که در دل آن دانشکده خلبانی تأسیس‌شده است.

وی اضافه کرد: انگیزه‌‏ای که ما در اصفهان بر آن شدیم سازمان مردم‌نهاد یا (NGO) تشکیل بدهیم وجود بیش از ۱۶۰ نفر از بازنشستگان دهه ۸۰ تا ۸۵ بود که تعدادی از آنان اهل اصفهان و تعدادی اهل شهرستان‏‌ها و استان‌‏های دیگر و ساکن در اصفهان بودند.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد خلبانان هوانیروز ارتش اصفهان خاطرنشان ساخت: بیش از ۸ سالی می‌‏شد که از یکدیگر بی‌خبر بودیم و روزهای اول مجبور بودیم اتیکت روی لباس‌هایمان نصب کنیم تا اسامی همکاران را به یادآوردیم.

وی بیان داشت: آخرین دیدارمان با این همکاران سال ۸۳ بود که همگی بازنشسته شدیم تا سال ۹۳ که پس از ۱۰ سال دوباره دیداری تازه کردیم و این دیدار به‌واسطه تشکیل (NGO) بسیار برایمان خوشایند بود.

سرهنگ بازنشسته خلبان کلانتری تصریح کرد: در زمستان سال ۱۳۹۴ هیئتی با عنوان هیئت مؤسس همت کردیم و در نشستی تصمیم گرفتیم یک سازمان مردم‌نهاد برای گرد هم آوردن ارتشی‌‏های بازنشسته در اصفهان تشکیل دهیم، که در ۲۳ آبان سال ۹۳ اولین جلسه (NGO) را به‌طور غیررسمی تشکیل دادیم و تصمیم گرفتیم این سازمان را به‌طور رسمی و قانونی در اصفهان ثبت کنیم.

وی ادامه داد: سازمان مردم‌نهاد خلبانان هوانیروز اصفهان با طی مراحل قانونی و اداری در فرمانداری در ۲۹ مهر سال ۹۵ دستور تشکیل (NGO) صادر و پروانه ۱۰ اسفند ۹۵ این سازمان به اعضای هیئت‌مدیره ابلاغ شد.

وی ازجمله اهداف این (NGO) در حوزه‏‌های فرهنگی، اجتماعی، تخصصی و نیکوکاری و بهره‌‏مندی از توانمندی‏‌های فرزندان ارتشیان عنوان کرد و گفت: برگزاری نشست‌های هفتگی و ماهانه با هدف تازه کردن دیدار صمیمانه اعضا، خاطره گویی و شارژ روحی دوستان تا نشست بعدی، ملاقات و عیادت از همکارانی که در بستر بیماری به سر می‌‏برند، کمک‌‏های مالی به خانواد‌ه‌‏های ارتشی و برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر همکاران متوفی هم ازجمله اقدامات ما در این سازمان مردم نهاد است؛ ضمن اینکه با انجام اقدامات لازم، قطعه‏‌ای در آرامستان باغ رضوان با نام قطعه «نام‌آوران» ویژه ارتشیان متوفی به‌منظور ارج نهادن به دلاورمردی‏‌های آنان اختصاص داده‏‌ایم.

مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد خلبانان هوانیروز ارتش اصفهان اظهار کرد: بعد از تشکیل این سازمان از خلبانان ارتشی دیگر استان‌‏ها ازجمله تهران با حدود ۲۵۰ خلبان دعوت کردیم به اصفهان آمدند تا پس از آشنایی با مراحل تشکیل این (NGO) سازمان‏‌های مشابهی را برای ارتشیان بازنشسته و دلاور در استان خود پایه‌ریزی کنند.

وی متذکر شد: سازمان مردم‌نهاد خلبانان هوانیروز اصفهان نخستین بار در کشور با همکاری دوستان من تشکیل شد و مجوز گرفت و البته پیش از آن در تهران (NGO) خلبانان نیروی هوایی ارتش تشکیل شده بود.

سرهنگ بازنشسته خلبان کلانتری تأکید کرد: سازمان مردم‌نهاد خلبانان هوانیروز اصفهان برای رسیدن به اهداف از پیش برنامه‌ریزی‌شده نیازمند توجه و حمایت جدی مسئولان کشوری و استانی ازجمله رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح، دولت‌مردان، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان هست.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی