پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
شکرزاده طی پیامی؛ حمله سبعانه به اتوبوس حامل پرسنل سپاه در جاده خاش-زاهدان را محکوم کرد شهردار تیران حمله سبعانه به اتوبوس حامل پرسنل سپاه صاحب‌الزمان (عج) و لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان را محکوم و تأکید کرد: آمران این اقدام وقیحانه به‌زودی به سزای جنایت ننگین خود خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، پیمان شکرزاده طی پیامی حمله سبعانه به اتوبوس حامل پرسنل فداکار سپاه و بسیج در جاده خاش-زاهدان که همگی متعلق به استان اصفهان از سپاه صاحب‌الزمان (عج) و لشکر ۱۴ امام حسین (ع) بودند، که توسط مزدوران وابسته به سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب اسرائیل صورت گرفته را محکوم و تأکید کردند: بی‌تردید آمران و تمام عوامل این اقدام وقیحانه و شوم، با تلاش و همت نیروهای پرتوان امنیتی و انتظامی کشور به سزای جنایت خود خواهند رسید.

متن پیام شهردار تیران به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 مزدوران جنایتکار و ایادی دشمنان ملت ایران، حضور باشکوه و حماسی هم‌وطنان در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را برنتافتند و عمق استیصال و درماندگی خود را با حمله سبعانه به اتوبوس حامل پرسنل فداکار سپاه صاحب‌الزمان (عج) و لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان در جاده خاش- زاهدان، به نمایش گذاشتند.

ملت عزیز ایران درگذر زمان، با فتنه‌ها و مصیبت‌های بسیاری مواجه شده است که با هدف مکدر نمودن اتحاد و همبستگی این ملت شریف صورت می‌گیرد.

گروه‌هایی که با اسامی و لباس‌های متنوع و مختلفی ظاهر می‌گردند و با هر اسم و رسمی، اسلام و دیانت و انسانیت را مورد هدف خود قرار می‌دهند و سعی در برهم زدن نظم و امنیت و آرامش جامعه دارند، اینک با جنایتی دیگر ملت ایران را به سوگ بزرگ مردانی که جانشان را نثار دفاع از حریم و خاک وطن عزیزمان ایران کردند، نشاندند.

این‌جانب عروج شهدای پاسدار استان اصفهان بالاخص پاسدار شهید حیدر براتی و پاسدار شهید سعید سلیمی را به مردم شریف و بزرگوار شهرستان تیران و کرون و خانواده محترم این عزیزان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای این شهدای عزیز علو درجات را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم و در ادامه ضمن محکوم کردن این اقدام وقیحانه و شوم، تردیدی نخواهد بود که آمران و تمام عوامل این اقدام تروریستی، با تلاش و همت نیروهای پرتوان امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی کشور به‌زودی به سزای جنایت خود خواهند رسید و بار دیگر همدلی و یکپارچگی ملت ایران در دفاع از آرمان‌های بلند نظام اسلامی و کیان ملی، امیدهای واهی آمریکای جنایت‌کار و رژیم جعلی اسرائیل را به یاس تبدیل خواهد کرد.

 پیمان شکرزاده

 شهردار تیران

۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی