پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
رونمایی از 10 اثر دکتر بابایی خورزوقی در دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد
طی آیینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد و با حضور مسؤولان استان اصفهان از ده اثر ارزشمند شاعر و مؤلف انقلابی دکتر علی بابایی خورزوقی رونمایی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز در چهلمین فجر انقلاب اسلامی طی آیینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد و با حضور مسئولین شهرستان برخوار و استان اصفهان از ده اثر ارزشمند شاعر و مؤلف انقلابی دکتر علی بابایی خورزوقی رئیس سابق آموزش‌وپرورش شهرستان برخوار رونمایی به عمل آمد.

 این آثار به همراه چندین جلد دیگر حاصل حدود چهل سال از عمر این نویسنده است که صرف تحقیق و تفحص در جهت خنثی‌سازی افکار مختلف مادی یا سرمایه‌داری غرب نموده است. در ضمن امتیاز همه کتاب‌ها و مقالات ایشان در این است که به مناسبت موضوع همراه با اشعاری از مؤلف؛ تدوین‌شده که در نوع خود کم‌نظیر است.

درهرحال اسامی ده کتاب رونمایی شده همراه با تعداد صفحات آن به شرح زیر است؛

۱-دیوان حقیر، در ۴۸۷ صفحه ۲- تنها راه سعادت در پرتو بهترین نوع مدیریت و ولایت، در ۳۸۶ صفحه ۳- نقش عجیب مذهب در ایجاد آرامش همسران، در ۳۸۱ صفحه ۴- معنا درمانی (درمان افسردگی، استرس و اضطراب بدون استفاده از داروهای شیمیایی) در ۴۲۹ صفحه ۵-بهترین راه انتخاب همسر، در ۲۱۹ صفحه ۶- بهترین روش برای دوران خوب نامزدی، در ۱۷۸ صفحه ۷- تنها راه خوشبختی در همسرداری، در ۳۴۶ صفحه ۸- بهترین روش در روابط جنسی و زندگی زناشویی، در ۴۸۴ صفحه ۹- منظومه همسرداری، در ۲۴۲ صفحه ۱۰- ارزشمندترین لحظه‌ها در استفاده از فرصت‌ها در ۲۶۱ صفحه که در نوع خود در سطح کشور کم‌نظیر است.

یادآور می‌شود؛ تمام صفحات کتب مزبور در گوشی، تبلت، لب تاب و کامپیوتر خیلی راحت از طریق اینترنت در سایت جهانی (اپلیکیشن) طاقچه با تایپ علی بابایی در قسمت جستجو قابل‌رؤیت و استفاده برای همیشه می‌باشد. در ضمن کلیه درآمد حاصل از فروش کتب این شاعر و مؤلف صرف نشر و ترویج معارف اهل‌بیت (ع) می‌شود.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی