پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
حضور شورا و شهرداری تیران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری+تصاویر
سخنگوی شورای اسلامی شهر تیران گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بزرگ‌ترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری می‌باشد.

بهاره دولتیار عصر امروز در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در تهران اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بزرگ‌ترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری می‌باشد که هرساله شاهد حضور صدها شرکت، سازمان و تشکل مرتبط با صنعت گردشگری در آن می‌باشیم.

وی با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است، افزود: شهرستان تیران و کرون در این نمایشگاه جهت معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی دارای یک غرفه می‌باشد.

عضو شورای شهر تیران با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهر تیران در چنین نمایشگاه‌هایی نقش تأثیرگذاری در جذب سرمایه‌گذار و گردشگر جهت رونق اقتصادی خواهد داشت، گفت: مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور در بازدید از غرفه تیران و کرون در این نمایشگاه، ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان غیرقابل توصیف عنوان کرد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی