پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
هدف از راه‌اندازی بوستان امام (ره) و شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است

مدیر بوستان امام (ره) و شهدای محمودآباد گفت: روستای محمودآباد در زمان هشت سال دفاع مقدس نزدیک به 2 هزار جمعیت داشت که در آن زمان 31 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

حسن باقریان محمودآبادی ظهر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، با بیان چگونگی ایجاد بوستان امام (ره) و شهدای محمودآباد اظهار کرد: زمانی که در وزارت خانه جهاد کشاورزی مشغول فعالیت بودم خیلی علاقه‌مند بودم که یک کار فرهنگی انجام بدهم به همین این امکان برایم میسر نشد تا زمانی که بازنشسته شدم.

وی افزود: بعد از بازنشستگی از وزارتخانه جهاد کشاورزی یک قطعه زمینی که از طریق پدر در روستای محمودآباد اصفهان به بنده رسیده بود برای انجام فعالیت‌های فرهنگی اختصاص دادم و این قطعه زمین را به‌صورت بوستان با نام «امام (ره) و شهدای محمودآباد» تبدیل کردم.

وی تصریح کرد: بوستان امام و شهدای محمودآباد در سال ۱۳۸۹ هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) و با حضور مسؤولان محلی و استانی راه‌اندازی شد تا مکانی برای تلاوت قرآن، دعا، یاد امام (ره) و شهدا و برگزاری برنامه‌هایی همچون روضه، سینه‌زنی و اجرای میلاد اهل‌بیت (ع) باشد.

مدیر بوستان امام (ره) و شهدای محمودآباد با بیان اینکه گروهای مختلفی از اقصی نقاط استان اصفهان و کشور هر هفته در این مکان برنامه برگزار می‌کنند، بیان داشت: شهدا به همه مردم تعلق دارند و در این رابطه فرقی بین هیچ گروه یا جریان خاصی نیست.

وی با تأکید بر اینکه شهدا پیش خداوند خیلی آبرو دارند، ادامه داد: روستای محمودآباد از توابع شهرستان اصفهان در زمان هشت سال دفاع مقدس نزدیک به ۲ هزار جمعیت داشت که در آن زمان ۳۱ شهید تقدیم انقلاب کرده است و هم‌اکنون چیزی در حدود ۵ هزار نفر جمعیت دارد.

وی با بیان اینکه بوستان امام (ره) و شهدای محمودآباد دارای یک موزه از آثار و دست‌نوشت‌ها و خاطرات آن‌ها هست که با همکاری خانواده‌های شهدا جمع‌آوری و در ۳۳ غرفه به معرض نمایش گذاشته‌شده است، گفت: این وسایل نه از لحاظ مالی و نه از لحاظ معنوی به هیچ عنوانی قابل قیمت‌گذاری نیستند و ارزش بسیار والایی دارند.

باقریان هدف از راه‌اندازی این موزه را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم با این فعالیت فرهنگی بتوانیم در راستای اهداف و آرمان‌های شهدا که همان دفاع از حریم ولایت، وطن و انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان بود برای نسل جدید به‌درستی تهیه و تدوین کنیم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۲ ۹۷/۱۱/۲۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی