پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
فتحی طی پیامی؛ روز ملی مهندس را به خانواده بزرگ نظام‌مهندسی شاهین‌شهر و میمه تبریک گفت
علی فتحی طی پیامی 5 اسفندماه روز ملی مهندس را به خانواده بزرگ سازمان نظام ‌مهندسی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علی فتحی طی پیامی ۵ اسفندماه روز ملی مهندس را به خانواده بزرگ سازمان نظام‌مهندسی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

راز یک زندگی زیبا در این است که امروز با خدا گام برداری و برای فردا به او اعتماد کنی، در تقویم شمسی نام‌گذاری روز ۵ اسفندماه هرسال که به نام فیلسوف و معمار ایرانی خواجه‌نصیرالدین طوسی به نام روز ملی مهندس قرار گرفته است، بیانگر نقش والا و  تعیین‌کننده این قشر در توسعه و پیشرفت کشور است.

بدون شک مهندسین به‌عنوان پشتوانه و سرمایه ارزشمند علمی یک کشور محسوب شده  و ایران اسلامی در طول تاریخ با بهره‌مندی از توان تخصصی و اندیشه‌های سترگ و ایده‌های خلاق مهندسان متعهد و ساعی خود، توانسته است، مسیر سازندگی و رسیدن به خودکفایی و استقلال در عرصه‌های مختلف را طی نماید.

روز مهندس روز ارج نهادن به نبوغ و استعداد، خرد ، توان و اراده منحصربه‌فرد ایران و ایرانی ،روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و فرصت مناسبی برای تبیین نقش و جایگاه تخصص مهندسی برای آحاد جامعه است.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور به‌خصوص در طول دوران انقلاب، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به‌ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، تبریک گفته و توفیقات روزافزون آنان را در کمک به رشد و بالندگی میهن عزیز اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی فتحی

۵ اسفندماه ۱۳۹۷

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی