پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
دادگاه در خصوص اتهامات جریان عدالت‌خواهی علیه پایگاه خبری صدای جویا استعلام بگیرد تا مستندات ارائه کنیم
امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: دادگاه مطبوعات استعلام بگیرید تا مستندات لازم هم در خصوص دریافت شهریه و هزینه‌های پرداختی برای فعالیت‌های قرآنی به شکات را طی جوابیه‌ای ارائه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، در پی اختلافات تاریخی جریان عدالت‌خواه و مطالبه گر شاهین‌شهر با حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان امام‌جمعه این شهر و در ادامه پیگیری‌های مدیر مسؤول پایگاه خبری صدای جویا برای حل‌وفصل این ماجرا از سوی دو طرف دعوا و پایان دادن به اختلافات در اذهان عمومی به‌خصوص در مصلا نماز جمعه و در ادامه مطرح کردن ۱۰ سؤال که قبلاً توسط همین رسانه به پیوست اطلاع عموم مردم شاهین‌شهر رسید و مسوولان جریان مذکور طی اطلاعیه‌ای در کانال اجتماعی خود در تلگرام ضمن پاسخ به همه این ۱۰ سؤال همه آن‌ها را به عناوین مختلف تائید کردند.

و در ادامه نزد مراجع قضائی علیه آقای نورالله جویا مدیر مسؤول مسؤول پایگاه خبری صدای جویا در خصوص سؤالات مطرح‌شده به اتهامات افتراء و تهدید به ضرر نفسی، شرفی، مالی و توهین به اشخاص عادی و نشر اکاذیب طرح دعوا کردند. و هفته گذشته ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۷ بعد از مدت نزدیک به دو ماه توسط شعبه پنجم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شاهین شهر به پرونده شکات رسیدگی شد.

و تعداد شکات علیه مدیر مسئول پایگاه خبری صدای جویا از دو نفر «حجت‌الاسلام محمدامین یوسفی، حجت‌الاسلام هاشم خدا رحمی» به سه نفر افزایش یافت و سرکار خانم «مریم هاشمی» به جمع شکات پیوست.

لازم به ذکر هست که سرکار خانم «مریم هاشمی» همسر حجت‌الاسلام ایزدی مدیر یکی از مراکز قرآنی سطح شهر شاهین‌شهر می‌باشد که در خصوص سؤال «آیا مردم شاهین‌شهر می‌دانند که حجت‌الاسلام محمدامین یوسفی به‌عنوان مدیر سایت عدالت‌خواهی و مطالبه مردمی شاهین‌شهر و همچنین همسر وی سرکار خانم موسوی به همراه همسر (مریم هاشمی) آقای ایزدی بابت هزینه فعالیت فرهنگی و قرآنی از امام‌جمعه شاهین‌شهر مبالغ میلیونی پول دریافت می‌کنند؟» نزد مراجع قضائی طرح دعوا کرده است که مسؤولین جریان عدالت‌خواهی قبلاً به شرح زیر به آن پاسخ داده بودند؛ «در یکی از ادعاهای این رسانه (صدای جویا) گفته شده است که برخی از اعضای جریان عدالت‌خواهی از امام‌جمعه بابت فعالیت قرآنی مبالغ میلیونی دریافت کرده‌اند!

جهت روشن شدن افکار عمومی باید گفت؛ این مبالغ که حدود ٣ میلیون تومان در سال است از جانب شورای شهر به‌عنوان کمک به تمام مراکز قرآنی سطح شهر در جهت تقویت فعالیت‌های قرآنی تعلق می‌گرفته و حداکثر سه بار نیز در طول همه این سال‌ها مصوب و پرداخت‌شده است و دو سال است که دیگر به تصویب شورا نمی‌رسد و این مبالغ نیز به‌هیچ‌وجه مصرف شخصی ندارد بلکه صرف فعالیت قرآنی شده است.

آن‌وقت آقای حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان امام‌جمعه شاهین‌شهر با طرح این مسائل به کجا می‌خواهند برسند؟! یعنی اگر گفتید که از پول شورای شهر و شهرداری به فلان مرکز قرآنی کمک شده است این سرپوش می‌شود بر سکوت شما در برابر مفاسد و ویژه خواری مسئولین در این شهر؟!

آقای امام‌جمعه این پول نه ارث پدری شما بوده و نه مصرف مسائل شخصی شده، جریان عدالت‌خواهی مثل شما از پول شهرداری و بیت‌المال کباب و جوجه‌کباب و چلو گوشت و چلو ماهی نخورده است؟! مثل شما پول تاکسیرانی را به اسم افراد مؤثر به‌عنوان پاداش در جیب خودش نکرده است؟! از پول بیت‌المال خودرو نخریده است که با آن کارهای شخصی خود را انجام دهد؟! فعالیت قرآنی کرده که اسناد آن‌هم موجود است.

البته بارها به شورای شهر و شهرداری این انتقاد را نموده‌ایم که اگر می‌خواهید به مراکز قرآنی و فرهنگی کمک ناچیزی کنید خودتان مستقیماً بدهید نه اینکه یک واسطه عبث این وسط درست کنید، که با این پول‌ها مراکز قرآنی فعال را وامدار خود کند و یا اگر شجاعانه به امام‌جمعه انتقاد کردند ایشان این را دستاویز و سرپوش بر افتضاحات خود قرار دهد.»

حال صبح امروز در خصوص این سه فقره پرونده به سراغ حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان به‌عنوان امام‌جمعه شاهین‌شهر رفتیم و ضمن در جریان گذاشتن اتهامات مطرح‌شده علیه مدیر مسؤول پایگاه خبری صدای جویا، اظهار کرد: دادگاه مطبوعات استعلام بگیرید تا مستندات لازم هم در خصوص دریافت شهریه و هم در خصوص هزینه‌های پرداختی برای فعالیت‌های قرآنی به شکات را طی جوابیه‌ای ارائه کنیم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی