پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌زودی معرفی می‌شود
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: به‌زودی موضوع سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه قطعی می‌شود و گزینه مورد نظر به اطلاع عموم خواهد رسید.

حیدر قاسمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در استانداری اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن  روز معلم و کارگر در خصوص سؤالی راجع به انتخاب فرماندار جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: برای تصدی پست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه چند گزینه مدنظر هستند اما هنوز هیچ گزینه‌ای قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه اگر در خصوص گزینه‌ای به نتیجه رسیدیم ابتدا وی را به‌عنوان سرپرست و سپس فرماندار معرفی خواهیم کرد تا مراحل قانونی صدور حکم مسؤولیت وی از طریق وزارت کشور طی شود، افزود: با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که در حال انجام گرفتن هست، برآورد می‌شود که به‌زودی موضوع سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه قطعی شود و گزینه مورد نظر از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم برسد.

چهارم اردیبهشت همین ماه بود که پس از شش سال، علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفت‌وگو با همین پایگاه خبری از تقدیم استعفای خود به استاندار اصفهان جهت اطلاع و موافقت وزارت کشور با آن خبر داد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۱
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی