پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
تلفن گویای رسیدگی به شکایات و پیشنهادهای سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر راه‌اندازی شد
مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر گفت: در راستای طرح تکریم شهروندان ارجمند شاهین‌شهری تلفن گویای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سعید اکرم خانی صبح امروز ۱۲ اردیبهشت ضمن گرامی داشت روز معلم در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای طرح تکریم شهروندان ارجمند شاهین‌شهری تلفن گویای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر راه‌اندازی شد.
وی در ادامه افزود: شهروندان می‌توانند از طریق دو شماره تلفن ۴۵۲۲۴۹۷۰ الی ۴۵۲۲۴۹۷۲ با گرفتن داخلی ۸ انتقادها و پیشنهادهای خود را در خصوص سرویس‌دهی اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی اعلام و پاسخ مد نظر خود دریافت کنند.
مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر با بیان اینکه جابه‌جایی شهروندان شاهین‌شهری در قالب ناوگان حمل‌ونقل یکی از مهم‌ترین اقدامات و خدمات شهرداری شاهین‌شهر است، گفت: در این راستا سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری برای خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان، سالانه ناوگان خود را نوسازی و تجهیز می‌نماید.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۲
آقای جویا

نظرات  (۱)

۱۵ اسفند ۰۱ ، ۱۶:۰۶ عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی هر دو باهدف بازاریابی و افزایش فروش محصولات یک شرکت انجام می‌شوند، اما هرکدام از این روش‌ها، به‌صورت کاملاً متفاوتی انجام می‌شود و این موضوع باعث ایجاد تفاوت بین این دو روش عکاسی شده‌است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی