پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
استعفای فرماندار شاهین‌شهر و میمه مورد موافقت قرار گرفت/ استانداری اصفهان در انتخابات 98 نهایت بی‌طرفی خود را اعلام می‌کند
استاندار اصفهان گفت: استعفای فرماندار شاهین‌شهر و میمه مورد موافقت قرار گرفت و طی روزهای آتی فرماندار جدید این شهرستان معرفی خواهد شد.

عباس رضایی ظهر امروز ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در حاشیه  افتتاح، کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۱۸  پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا با تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: استعفای علیرضا بصیری جزی فرماندار شاهین‌شهر و میمه مورد موافقت استانداری اصفهان قرار گرفت و طی روزهای آتی فرماندار جدید این شهرستان معرفی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به فرار رسیدن حلول ماه مبارک رمضان افزود: به همین خاطر جلسه ویژه‌ای جهت تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان با همکاری نهادهایی همچون اداره صنعت، معدن  و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و اعضای اتاق اصناف و بازرگانی استان اصفهان برگزار کرده‌ایم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برای تأمین کالاهای اساسی مشکلی نداریم، تصریح کرد:‌ نظارت و رصد بازار جزو پروژه‌های ویژه امسال ستاد تنظیم بازار استان اصفهان است و امسال فرصت‌هایی داریم که باید از آن‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مایحتاج عمومی مورد نیاز مردم استان اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان به مقدار لازم تأمین و ذخیره‌سازی شده است، گفت: سازمان صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به‌صورت منظم تأمین و عرضه مایحتاج عمومی مردم استان را رصد و گزارش کنند.

رضایی در ادامه پیرامون فرآیند برگزاری انتخابات امسال مجلس در استان اصفهان، گفت: «سلامت رقابت» و «امنیت» به‌عنوان ارکان اصلی برگزاری انتخابات از سوی استانداری اصفهان خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه در انتخابات ۹۸ استانداری اصفهان نهایت بی‌طرفی خود را اعلام می‌کند، تصریح کرد: ضمن احترام و ادب به همه جناح‌ها و احزاب سیاسی و همه‌کسانی که به‌عنوان نامزد قصد حضور در صحنه انتخابات دارند، باید بگوییم استانداری اصفهان هیچ‌گونه نظری روی هیچ شخص یا جناح و حتی حزبی نداشته و نخواهد داشت و هر کسی را که مردم به او رای دهند و انتخاب کنند برای ما نیز مورد ادب و احترام است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه از خداوند متعال می‌خواهیم انسان‌های کارآمد شایسته، متدین، کارآمد و معتقد به‌نظام، ولایت و خدمت گذاران واقعی مردم انتخاب شوند، بیان داشت: استانداری اصفهان طبق تقویم زمان‌بندی‌شده انتخابات از سوی وزارت کشور بر مدار قانون حرکت خواهد و تمام ساز وکارهای لازم جهت برگزاری یک انتخابات باشکوه در استان اصفهان اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی