پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
فردا با حضور استاندار اصفهان 18 پروژه عمرانی در شاهین‌شهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
شهردار شاهین‌شهر گفت: با حضور استاندار اصفهان 18 پروژه عمرانی در شهر شاهین‌شهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که اعتبار در نظر گرفته شده برای آن‌ها نزدیک به 250 میلیارد تومان است.

حمید عشقی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته شوراها فردا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان ۱۸ پروژه عمرانی در شهر شاهین‌شهر افتتاح و کلنگ زنی شود.

وی با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته‌شده برای این ۱۸ پروژه نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان تخمین زده‌شده است، گفت: اعم این پروژه‌ها در حوزه خدمات شهری، فرهنگی، گردشگری و… می‌باشند که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد رونق اشتغال و ارائه خدمات بهتر به شهروندان شاهین‌شهری خواهیم بود.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی