پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
سند قطعه زمین مجتمع فرهنگی و هنری شاهین‌شهر به‌صورت 99 ساله واگذار شد
رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه گفت: توسط شهرداری شاهین‌شهر سند قطعه زمین مجتمع فرهنگی و هنری شاهین‌شهر به‌صورت 99 ساله به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

فرزاد رادمنش در حاشیه ضیافت افطار تا سحر تحت عنوان برنامه «قدر و قلم» که شب گذشته برای ششمین سال متوالی در باغ تالار شهرداری شاهین‌شهر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تا هم‌اکنون اکثریت فعالیت‌های انجمن‌های ادبی شهرستان شاهین‌شهر با محوریت ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاهی از آثار اساتید و هنرمندان خوشنویسی در ساختمان نگارستان شهرداری شاهین‌شهر برگزار شد، افزود: در تالار شیخ بهایی نمایش سبزه سرخ توسط انجمن مربوطه به مناسبت همین ماه مبارک اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر اینکه هنر یکی از مؤثرترین ابزارها در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: آثار منتخب در برنامه «قدر و قلم» امشب، به‌زودی طی برپایی نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گذاشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً انجمن خوشنویسان شهرستان شاهین‌شهر و میمه اقدام به برپایی نمایشگاهی جهت فروش آثار هنرمندان خوشنویس به نفع هم‌وطنان سیل‌زده کرد.

رادمنش با بیان اینکه شهرستان شاهین‌شهر و میمه ۵ انجمن و چهار محفل ادبی دارد، تصریح کرد: انجمن‌های ادبی طوبی، خورشید، فردوسی در خود شهر شاهین‌شهر و انجمن‌های ادبی بهار گز برخوار و وصال میمه و وزوان از این دسته‌اند.

وی از فعال بودن همه محافل و انجمن‌های ادبی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد و گفت: مثنوی‌خوانی، مولوی خوانی، شاهنامه‌خوانی، حافظ خوانی و… در طول هفته به‌خوبی در شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شاهین‌شهر و میمه بابیان اینکه در چند سال اخیر مأموریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت‌وسوی نظارت رفته است، ادامه داد: در تلاش هستیم در کنار این نظارت بحث اقتصاد هنر را نیز فعال‌سازی کنیم تا توانایی مالی هنرمندان با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور بیشتر شود و بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه به خاطر مشکلات اقتصادی بدون همراهی نهادها و ارگان‌هایی همچون شهرداری چندان قادر به برگزاری برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری نیستیم، بیان داشت: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان اواخر این هفته جهت دیدار و بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به این شهرستان سفر خواهند کرد.

وی از واگذاری سند قطعه زمین ۳ هزار متری به‌صورت ۹۹ ساله توسط شهرداری شاهین‌شهر جهت احداث مجتمع فرهنگی و هنری به اداره فرهنگ و ارشاد خبر داد و گفت: همراهی اصحاب فرهنگ و هنر شاهین‌شهر با وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی بی‌نظیر است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی