پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، دکتر حمیدرضا مقدسی طی بیانیه‌ای جدید به ادعاهای مطرح‌شده از سوی جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر به شرح زیر پاسخ داد:

 بسم‌الله الرَّحمَنِ الرَّحِیم

مسئول کانال تلگرامی موسوم به عدالت‌خواهی

با اهداء سلام

ملاحظه گردید طی اعلامیه‌ای مجعول در تاریخ ۷/۳/۹۸ مجدداً مبادرت به نشر اکاذیب و دروغ‌پراکنی اقدام نموده‌اید. لذا ضمن ارسال جوابیه پیوست مقتضی است، برابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات و تبصره‌های ذیل نسبت به درج آن در رسانه خود اقدام فرمایید. جنابعالی پس از گذشت قریب به سه ماه از جوابیه‌های قبلی این‌جانب که در مقابل اتهامات کذائی‌تان در خصوص نامه شرکت پسماند ارائه گردید لکن مجدداً اتهام واهی و سوخته قبلی را تکرار و دوباره عنوان داشته‌اید که این‌جانب (حمیدرضا مقدسی) در فقره نامه شرکت پسماند مرتکب تخلف شده‌ام! این بار مدعی شده‌اید که سازمان بازرسی کل کشور نیز قرارداد را خلاف قانون اعلام و حتّی فراتر رفته و اظهار داشته‌اید که بازرسی کل کشور، به دنبال اعلام شما وارد قضیه شرکت پسماند شده است!

این سخنان شما آدمی را به یاد «گوبلز» وزیر تبلیغات «هیتلر» می‌اندازد که می‌گفت دروغ هر چه بزرگ‌تر، باورش بهتر! آقای محمدامین یوسفی آیا دستورات جدیدی از ناحیه غضنفر برای شما و رفقایت در عدالت‌خواهی صادر شده که باید دروغ‌های بزرگ‌تری بگوئید؟! یا این‌که در خانه تیمی شبانه در بلوار خیام، کُدهای تخریبی جدید علیه دیگران صادر شده که باید اجرا کنید! علی‌ایحال هر دستوری هم که برای شما صادر شده ‌باشد لکن بازهم تیرتان به سنگ خورده است! و آرزوی ارتکاب تخلف از سوی این‌جانب (حمیدرضا مقدسی) را باید با خودتان به سرای آخرت ببرید! زیرا که اولاً؛ نامه بازرسی خطاب به شهرداری در اجرای بند ب ماده ۱۱ قانون و نیز ماده ۴۶ آئین‌نامه بازرسی و صرفاً پیشنهاد بوده و مفید هیچ‌گونه تخلفی از ناحیه شورای فعلی هم نیست! چه برسد به شورا و یا شوراهای گذشته! مضافاً به اینکه همین پیشنهاد هم به‌موجب اطلاعات غلطی بوده که دوستان مخلوع شما ارائه نموده‌اند!

به‌بیان‌دیگر هیچ تخلّفی در کار نیست و هیچ منعی هم در انعقاد قرارداد با پسماند وجود نداشته و کلیه مصوبات شورا نیز به تائید کمیسیون تطبیق شهرستان و نماینده استاندار اصفهان نیز رسیده است! حال این‌که در داخل شورای حاضر، تعدادی با قرارداد مخالفت نموده و یا اینکه شورا و شهرداری حاضر می‌خواهد قرارداد را ادامه دهد یا ندهد، بحث دیگری است که به خودشان مربوط است و ارتباطی با شورای قبل و یا قراردادهای قبلی ندارد! (این تبیین سخن اول شما که دروغی بیش نبوده است!)

 ثانیاً؛ این‌که گفته‌اید قرارداد سال ۹۲ برابر ۵/۱ میلیارد تومان بوده و این‌جانب با تحمیل ‌نیرو آن را چند برابر کرده‌ام نیز دروغی بزرگ‌تر از قبلی است، زیرا به‌موجب (مستند شماره ۱

زیر اجرای قرارداد، نظافت ‌و حمل ‌زباله در سال ۹۲ برابر ۲۸/۶ میلیارد تومان (و نه ۵/۱ میلیارد!) بوده که در سال ۹۳ باوجود افزایش قریب به یک‌صد نفر نیرو، آن را با ۳۲/۸ میلیارد تومان به اتمام رسانده‌ایم (مستند شماره ۲

یعنی با جلوگیری از ریخت‌وپاش‌های غیر ضرور و بستن راه‌های فرار در قرارداد و صرفاً با ۳۲% افزایش هزینه عرف سالانه لکن برای یک‌صد نفر نیرو نیز شغل ایجاد نموده‌ایم. آیا تو و رئیست تا حالا توانسته‌اید حتی برای ۲ نفر اشتغال‌زائی ایجاد کنید؟! آری تنها کاری که کرده‌اید، حجت‌الاسلام خدارحمی را که امام جماعت دفتر آقای حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس بوده وارد هیات مدیره سازمان رفاهی شهرداری شاهین‌شهر کرده‌اید! و می‌خواستید آقای بزله را هم وارد کنید که دیگر نتوانسته‌اید!

تا این جای کار سخن دوّم شما نیز دروغ از آب درآمد و چیزی جز شلوغ‌بازی و شبهه‌افکنی انجام نداده‌اید! آقای یوسفی، به‌راستی این دروغ‌ها چیست که به هم می‌بافید و به خورد مخاطبین می‌دهید؟! بفرمائید افزایش دروغین و بی‌پایه و اساس ۱۴۰۰% مبلغ قرارداد پسماند را از کجا آورده‌ای؟! خطاب به دستگاه‌های اطلاعاتی-نظارتی استان اصفهان و کشور می‌گویم، آیا این شهر (شاهین‌شهر) مسئول ندارد که هرکسی که از مادرش قهر می‌کند می‌آید و یک کانال تلگرامی (غیرمجاز) راه می‌اندازد و برای خودش نظر فنی و کارشناسی می‌دهد؟!

 آقای یوسفی، بفرمائید هزینه قرارداد جمع‌آوری زباله ۹۲ پسماند را تابه‌حال چند جور گفته‌اید؟! اولین بار در اوایل سال جاری گفتید که ۶ میلیارد بوده! حالا می‌گویید که ۵/۱ میلیارد بوده است! با این مستند معلوم شد که هر دو را هم غلط گفته‌اید! به‌راستی از شما که علی قول خودت نمره درس منطق را سری اوّل تَک گرفتید، آیا انتظاری هست که اصلاً عدد و رقم بلد باشید؟! شما ۳ ماه است که رفته‌ای برای اثبات نمره قبولی در درس منطق، کارنامه‌ات را بیاوری! کجاست آن کارنامه شما؟! آقاجان شما که یک عدد را نمی‌توانید صحیح و مستند استخراج‌کنید! مگر مجبور هستید که بیایید و نظر کارشناسی ناصواب بدهید؟! اصلاً شما که خودت محکومیت کیفری معلّق داری، حق نداری به دیگران تهمت و افترا بزنید!

ثالثاً؛ مکرر عنوان می‌کردید که موضوع نامه این‌جانب قرارداد تأمین نیرو و برخلاف بخشنامه سازمان شهرداری‌ها بوده! و حتی آن فایل صوتی کذائی را هم به‌عنوان تأییدیه ادعای خود ارائه کردید! الآن چشمان خود را بازکنید و قرارداد موضوع نامه این‌جانب (مستند شماره ۳) را بنگرید؛

که به‌صراحت حجمی بوده و اصلاً شامل بخشنامه ادعائی شما نبوده است!

آیا شما شرم نمی‌کنید که این‌همه دروغ به هم می‌بافید و وقت مخاطبین را هم تضییع می‌کنید؟! آیا خیال کرده‌اید که مخاطبین هم مثل خودتان بیکار و یا عاطل و باطل هستند که باید وقت آن‌ها را با دروغ‌هایتان تضییع نمایید؟! از قضا اتّهام‌هایتان در یک مورد صحیح از آب درآمده و آن اینکه آقای «مهدی غراب جزی» همکار عدالت‌خواهتان که از همان ابتدا به‌عنوان نیروی غضنفر حق‌شناس (مسئول دفتر آقای حاجی دلیگانی) در دفتر نماینده مجلس و نیز هیأت‌نظارت بر انتخابات شهرستان فعالیت می‌کرده، خود جزء قرارداد تأمین نیروی شرکت پسماند با شهرداری گرگاب بوده که برخلاف بخشنامه سال ۹۲ سازمان شهرداری‌ها از طریق تأمین نیرو برای پست دبیری شورای گرگاب به‌کارگیری شده، فلذا کل حقوق دریافتی ایشان در این سنوات نیز خلاف قانون بوده و می‌بایست به شهرداری عودت گردد.

ذیلاً؛مشخصات بیمه‌ای قرارداد تأمین نیروی ایشان با پسماند، جهت تنویر اذهان عموم ارائه و از دستگاه‌های اطلاعاتی-نظارتی کشور به‌خصوص استان اصفهان می‌خواهیم که به این تخلف آشکار رسیدگی شود. «مهدی غراب جزی/ شماره ملّی ۵۱۱۰۶۳۲۷۵ / شماره شناسنامه ۲۷ / شماره‌سریال شناسنامه ۵۷۱۸۵۰-الف ۲۶ /کد بیمه ۷۶۳۳۸۶۶۰ / کارفرما شرکت مدیریت پسماند»

رابعاً؛ این‌همه که گفته‌اید این‌جانب طی نامه خود اقوام و خویشان خود را به شرکت پسماند معرفی نموده‌ام نیز دروغ بعدی شما هست! زیرا هیچ‌یک از معرفی‌شدگان از اقوام، خویشان، آشنایان و یا نزدیکان این‌جانب نبوده و نیستند! این دروغتان از همان ابتدا نیز محرز بود زیرا باوجود تحویل نامه و ضمائم آن توسط همکار محکوم شورائی‌تان لکن از درج لیست ضمیمه آن‌که مشخصات افراد معرفی‌شده هست خودداری نموده و در مقابل این دروغ بزرگ را سرهم کرده‌اید! هیچ‌گاه نیز لیست پیوست را درج نخواهید کرد زیرا درآن‌صورت دروغتان برملا می‌شود! آری در مکتب شما به این می‌گویند عدالت‌خواهی! این هم از سخن چهارم‌تان که بازهم دروغ از آب درآمد!

البته دروغ‌های شما تنها منحصر به این چند فقره مذکور نبوده بلکه عمده موارد مطروحه و ازجمله تعریف و تمجیدهای شما از عدم استفاده آقای حاجی دلیگانی از اموال‌وامکانات عمومی، عمدتاً خلاف واقع بوده که یک نمونه کوچک وأخیر آن هزینه کرد ۴۵ میلیون ریالی شهرداری بابت تابلوی جدید دفتر حاجی‌دلیگانی می‌باشد که سند آن ذیلاً ارائه و ملاحظه می‌شود برخلاف ادعای شما از جیب مردم شهر برای دفتر نماینده خرج شده است (مستند شماره ۴)!

هزینه دیگر خرید خودرو تندر اِل ۹۰ برای دفتر آقای حاجی‌دلیگانی توسط شهرداری بوده که در زمان نفری شهردار اسبق اقدام و هزینه‌های بنزین و روغن آن و حتی پرداخت برگه‌های خلافی که دفتر آقای حاجی‌دلیگانی با خودروی مذکور انجام داده نیز توسط شهرداری پرداخت‌شده است!

همچنین غذاهایی که به‌صورت روزانه از آشپزخانه شهرداری و با پول مردم برای دفتر نماینده مجلس سرو شده، هزینه مکان اجاره‌ای برای صندوق قرض‌الحسنه أمیرالمومنین(ع) که اعضای هیئت‌مدیره آن از دفتر آقای حاجی‌دلیگانی و هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان بوده‌ و پول آن‌هم توسط شخصی غیر صاحب‌ملک(موسوم به علی عسکریان) دریافت شده است(پیوست شماره ۵)!

 هزینه تجهیز ساختمان برای گروهی موسوم به مدیریت سرمایه‌گذاری و اشتغال شهرستان در زمان آقای بهمنی حسین‌آبادی شهردار اسبق که معلوم نیست درکجای قانون چنین تشکیلاتی با این عنوان آن‌هم زیر نظر نماینده مجلس وجود داشته است! و نیز هزینه‌های دیگری که تماماً توسط شهرداری و از جیب مردم برای دفتر آقای حاجی‌دلیگانی انجام‌شده‌ و برخی از آن‌ها صراحتاً برخلاف مواد ۱۱،۳۳،۳۴ و ۳۶ آئین‌نامه مالی شهرداری‌ها می‌باشند!

 در انتها؛ سخنی هم با نماینده محترم مجلس آقای حسینعلی حاجی‌دلیگانی دارم و آن این‌که جنابعالی در بهار ۹۶ به‌عنوان نماینده فعال در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در استان اصفهان مشغول بوده و حتّی مسئول دفتر شما آقای غضنفر حق‌شناس (معروف به حاج عبدالله) در چند نوبت با برخی اعضای شورای شاهین‌شهر در دفتر جریان سیاسی موسوم به «جَمنا» قرار ملاقات گذاشت.

 مع‌الوصف با توجه به اظهارات مکرر در باب نزدیکی شما به رئیس دستگاه قضا و حلقه اطراف ایشان (مشخصاً آقای بختیاری استاندار اسبق اصفهان) و نیز سایر مسؤولین تراز بالای مملکت لکن این استفاده‌های خلاف قانون و نا به‌جا از اموال شهرداری شاهین‌شهر باعث ضربه به اعتبار و حیثیت نامبردگان بوده و موجب وهن ایشان می‌گردد.

 این‌جانب مطمئن هستم که در صورت اطلاع ایشان (رئیس قوه قضائیه)، دستور برخورد و پیگیری عوامل این هزینه‌کردها را صادر خواهند نمود. لذا شایسته است در اسرع وقت هزینه‌های موضوعه را به‌حساب شهرداری شاهین‌شهر تمام و کمال عودت دهید تا در این مقطع حساس از سیر تاریخی کشور، از ورود شبهه و خدشه به اعتبار و ارکان نظام جمهوری اسلامی و نیز خودتان، جلوگیری بعمل‌آید.

 وَالسَّلَامُ عَلَی مَنِ‌اتَّبَعَ الهُدَی

 حمیدرضا مقدّسی-۰۸/۰۳/۹۸

پایگاه خبری صدای جویا در راستای رسالت خبری خویش خود حق پاسخگویی برای هر دو طرف ماجرا را محفوظ نگه داشته است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۸
آقای جویا

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی