پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
دکتر مقدسی خطاب به حاجی دلیگانی؛ عملکرد شما با سخنانتان در تضاد آشکار است
رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر خطاب به جریان عدالت‌خواهی گفت: با کمال تأسف باید بگویم که شما یک گروه منفعت‌طلب بیش نیستید که تحت لوای مقدس عدالت‌خواه به دنبال منافع خود هستید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، در ادامه سلسله مباحث و مناظره‌های دکتر حمیدرضا مقدسی رئیس اسبق شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با اعضا جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر و تکرار مجدد این ادعاها با عناوین مختلف در فضای مجازی از سوی این جریان وابسته به دفتر آقای حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس، عصر امروز ۱۴ خردادماه ۱۳۹۸ دکتر حمیدرضا مقدسی بار دیگر دست‌به‌قلم شد و طی پاسخیه ای به این ادعاها مطرح‌شده پاسخ داد؛

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمدامین یوسفی

مدیر کانال تلگرامی موسوم به عدالت‌خواه شاهین‌شهر

با اهداء سلام

ملاحظه گردید مجدداً با مغالطه در خصوص قراردادهای پسماند مبادرت به نشر اکاذیب و افترا به دیگران نموده‌اید. مع‌الوصف جوابیه حاضر در خصوص اعلامیه اخیر به حضور ایفاء می‌گردد. مقتضی است برابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات نسبت به نشر آن در رسانه خود اقدام فرمایید.

شما تاب ه حال دو مبلغ کذائی ۱.۵ و ۶ میلیارد تومان را برای قرارداد سال ۹۲ پسماند اعلام داشته‌اید که وقتی طی جوابیه قبلی این‌جانب دروغ هر دو مبلغ مورد ادعایتان ثابت گردید اکنون حرف خود را عوض نموده و میگویید ۱.۵ میلیارد مربوط به قرارداد ۹۱ بوده است!

شیرین‌کاری جدیدتان هم این است که قرارداد منعقده دو سال قبل از این جانب (۹۱) را با قرارداد ۳ سال بعد از این جانب (۹۶) مقایسه نموده و مجدداً با صغرا ‌و ‌کبرا چیدن‌های تکراری‌تان درنهایت گفته‌اید که باز هم آقای مقدسی چنین و مقدسی چنان! این مقایسه شما مثل آن است که مثلاً بگوئید، قیمت دلار در زمان هویدا ۶ تومان بوده و الآن ۱۳۰۰۰ تومان است و حالا مسئول تمامی این گرانی‌ها و تورم را یک رئیس اجرائی کشور در وسط این محدوده زمانی، مثلاً حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای در زمان ریاست‌جمهوری‌شان قلمداد کنید! این مقایسه شما بمانند کلیه اظهارنظرهای قبلی‌تان در نهایت سفاهت ارائه‌شده و هر مخاطبی به‌مجرد وقوف به این اشتباه به آن اشکال می‌گیرد.

 آقای محترم برای ارزیابی عملکرد هر مسئول باید نتایج زمان بلافصل سابق از او را با نتایج بلافصل پس از او مقایسه و سنجش نمود که در مورد این‌جانب نیز سال ۹۲ در مقایسه با سال ۹۳ بوده و تحلیل نتایج سنوات مزبور هم طی جوابیه قبلی خدمت مخاطبین محترم ارائه نموده‌ام.

 شما را هم به مطالعه آن رهنمون می‌سازم، خواهید دید که افزایش مبلغ قرارداد پسماند به میزان ۳۲% کاملاً منطقی بوده و علیرغم دروغ‌های پی‌درپی شما هیچ نیرویی از نزدیکان و بستگان خودم را به پسماند معرفی نکرده‌ام. همانطور که خودتان هم ملاحظه کرده‌اید هیچ‌یک از پاداش‌ و یا هدایای شهرداری یا سازمان‌ها‌ وابسته را هم دریافت ننموده‌ام.

لکن از شما به‌عنوان مأمور و پادوی غضنفر حق‌شناس (معروف به حاج عبدالله) انتظاری جز این نیست که مدام خبر جعل کنید و مغالطه به‌ خورد مخاطبین دهید! همه و همه را هم با هدف تخریب وجهه آقای مقدسی انجام می‌دهید! قرارداد ۲ سال قبل و ۳ سال بعد از مسؤولیتم را به این‌جانب نسبت می‌دهید!

 از شما بعید نیست که با استدلالات من‌درآوردی و همیشگی‌تان، قتل هابیل توسط قابیل را هم متوجه آقای مقدسی ‌نمایید! امّا مخاطبین ظرف این چند ماه اعلامیه‌های شما را ملاحظه و جوابیه‌های این‌جانب را نیز مطالعه فرموده‌اند، الحمدالله تا به الآن خود مردم داوری نموده‌اند کدام‌یک صحیح و کدام‌یک غلط هست!

 تابه‌حال یکی از اتهامات شما در مورد این‌جانب مقرون به صحت از کار درنیامده است! با کمال تأسف باید بگویم که شما یک گروه منفعت‌طلب بیش نیستید که تحت لوای مقدس عدالت‌خواه به دنبال منافع خود هستید! تا دیروز که برخی اعضایتان جهت دریافت کمک و یا بودجه فرهنگی به شورا آمده و طرح فرهنگی برای دریافت وجه به این‌جانب ارائه می‌دادند لکن چطور در آن موقع این‌جانب شخص خوبی بوده‌ام و دائم در رسانه‌تان از این‌جانب تعریف و تمجید می‌کردید؟!

 آقای محمدامین یوسفی زمانی که همسرت از دفتر امام‌جمعه ۶.۵ میلیون تومان پول دریافت کرد، چرا ایشان را شخص بدی معرفی نمی‌کردید! الان هم منفعت در دفتر آقای حاجی دلیگانی بوده و طبیعی است که برای او سینه می‌زنید و حتّی علناً از برخی افراد یا اعضای شورا معلوم‌الحال، با سوءسابقه و یا دارای محکومیت اداری، کیفری دفاع می‌کنید! (مستندات ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵) لکن مردم دیگر این حرکات تکراری شما را متوجّه و از آن خسته شده‌اند.

این‌جانب نیز دیگر وقت خود را صرف جوابیه برای اکاذیب پادوهایی مثل شما نخواهم کرد و روی سخنم را مستقیم متوجه ستاد اصلی‌تان می‌نمایم. آقای حسینعلی حاجی‌دلیگانی، شما پیوسته در تریبون‌های مختلف خود را فرمانده پیشین سپاه و فردی انقلابی و معتقد به‌نظام معرفی و لکن ملاحظه می‌گردد عملکرد شما با سخنانتان در تضاد آشکار هست.

 قطع‌نظر از دریافتی‌های خلاف دفترتان و یا وابسته‌های آن به شرح جوابیه‌های قبلی لکن ملاحظه‌ می‌شود حقوق و حتّی پاداش برخی از نیروهای شاغل در دفترتان را هم از شرکت پسماند تأمین نموده‌اید! تا الآن مشخص گردیده که دو نفر دیگر از کارمندانتان با مشخصات زیر جزء قرارداد تأمین نیروی شرکت پسماند بوده که به‌صراحت برخلاف بخشنامه ۹۲ سازمان شهرداری‌های کل کشور و استفاده غیرمجاز از اموال عمومی محسوب می‌گردد لذا مقتضی است هرچه سریع‌تر نسبت به فسخ قرارداد و عودت کلیه وجوه پرداختی اعم از حقوق، پاداش و کلیه اضافه‌کاری‌های دریافتی به صندوق شهرداری اقدام نمایید.

  • قاسم شاه نظری گرگابی/ نیروی شاغل در دفتر آقای حاجی‌دلیگانی در تهران که هم‌اکنون در جای شهید محمدجواد زارع اسدآبادی فعالیت می‌کند / کارفرما: شرکت پسماند شهرستان‌های شاهین‌شهر
  • ابراهیم طاهری / نیروی شاغل در دفتر آقای حاجی دلیگانی در شهر خورزوق / کارفرما: شرکت پسماند شهرستان‌های شاهین‌شهر، خمینی‌شهر و برخوار

ضمناً علیرغم اعلام قبلی در خصوص به‌کارگیری خلاف قانون آقای «مهدی غراب» در شورا و شهرداری‌گرگاب لکن هنوز اقدامی در فسخ قرارداد و برگشت وجوه پرداختی به ایشان أعم از حقوق و پاداش و اضافه‌کار معمول نشده است. لیست بعدی افراد و نیروهای دفتر شما که در شهرداری و دیگر دستگاه‌ها وارد نمود‌ه‌اید، طی جوابیه‌های آتی به حضور اعلام می‌گردد.

 والسلام عَلَی مَنِ‌اتَّبَعَ الهُدَی

 حمیدرضا مقدّسی-۱۴/۰۳/۹۸

***در ضمن مخاطبین محترم پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا می‌توانند، سلسه مباحث این جریان سیاسی با دکتر حمیدرضا مقدسی از اسفندماه سال گذشته تا هم‌اکنون با عناوین زیر مطالعه فرمایند؛

۱.      جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر تمام دستورات خود را از دفتر آقای حاجی دلیگانی دریافت می‌کنند

 ۲.     دکتر مقدسی خطاب به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر؛ ادبیات «چاله‌میدانی» تماماً فراخور خود و رئیس‌تان است+اسناد

۳.      از تخلفات متعدد آقای حاجی دلیگانی نماینده مجلس رونمایی کرد/ به ادعاهای جدید جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر پاسخ داده شد+اسناد

۴.      پنجمین پاسخ کوبنده دکتر مقدسی به دروغ‌پردازی‌های جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر با نام «دو چهرگان»

۵.      ششمین پاسخ دکتر مقدسی به جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر با نام «دو چهرگان»

۶.      هفتمین پاسخ دکتر مقدسی به اعلامیه جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر

۷.      دکتر مقدسی خطاب به جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر؛ با دلی پر از اندوه و قلبی شکسته چندکلمه‌ای برایتان می‌نویسم

۸.      هشتمین پاسخ دکتر مقدسی به اعلامیه جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر

۹.      دکتر مقدسی در پاسخ اتهامات عدالت‌خواهی شاهین‌شهر؛ با لجاجت روی حرف‌های غیرمنطقی خود بیشتر در باتلاق فرو می‌روید/ هیچ‌کسی ارزشی برای ادعاهایتان قائل نیست

۱۰.  دکتر مقدسی در پاسخ یازدهم خطاب به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر؛ ادعاهای شما از اساس کذب است

۱۱.  دکتر مقدسی؛ کارشناس استانداری اظهارات این‌جانب را تائید و کذب بودن اتهامات عدالت‌خواهی شاهین‌شهر را روشن کرد

۱۲.  دکتر مقدسی؛ جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر را به جمله ‌امام (ره) خطاب به گروه انحرافی و شبهه‌افکن رهنمون کرد

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی