پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
«اسماعیل فرهادی»عضو شورای شهر شاهین‌شهر به‌عنوان مسؤول دونبش معروف است
یکی از مخاطبین گفت: از آقای فرهادی به‌عنوان مسؤول دونبش معروف است، چراکه از یک‌طرف خود را اصلاح‌طلب معرفی و از طرف دیگر روابط بسیار خوبی با اصولگرایان دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، یکی از کاربران فضای مجازی و از مخاطبین این پایگاه خبری در شاهین‌شهر در راستای بیانات سال گذشته مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۷ مهرماه ۱۳۹۷ در ابتدای درس خارج فقه خود چنین تأکید کردند؛ «مسئولان جز در موارد نظامی، امنیتی و اموری که با دشمن مقابله داریم، باید شفاف باشند و هیچ رازی را از مردم پنهان نکنند» به سراغ به سراغ آقای اسماعیل فرهادی عضو کنونی شورای شهر شاهین‌شهر رفته است و در این مطلب ارسالی خود این‌چنین آورده است؛ اسماعیل فرهادی ۶۱ ساله(معروف به فرهادی) که اصالتاً اهل شهرستان فریدن هست، در صحنه سیاسی شهر شاهین‌شهر بازیگر نسبتاً خوب، زیرک و قدیمی است، این شخصیت سیاسی اصلاح‌طلب دارای فوق‌لیسانس جغرافیای شهری است و از سال ۱۳۷۶ تا اواخر سال ۱۳۸۱ شهردار شاهین‌شهر بوده است، و از سال ۱۳۸۶ تا هم‌اکنون توانسته کرسی خود را در شورای شهر شاهین‌شهر حفظ کند، اسماعیل فرهادی بازنشسته شهرداری است و بر اساس اخبار به‌دست‌آمده آقازاده او فارغ تحصیل رشته معماری از دانشگاه ایتالیا و هم‌اکنون در یک دفتر هواپیمایی نیز فعالیت می‌کند، این کاربر عنوان می‌کند که وی تصمیم گرفته است، بعد از پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر، ایران را به مقصد رم پایتخت کشور ایتالیا ترک کند و به نزد فرزندش در آن کشور برود و مابقی عمر را آنجا سپری کند، این مخاطب آدرسی از اقوام و بستگان درجه‌یک آقای اسماعیل فرهادی برای ما فرستاده است که وی توانسته در طول مدت فعالیت یا خدمت خود در شهرداری شاهین‌شهر بدون هیچ‌گونه ضابطه قانونی در زیرمجموعه‌های مختلف شهرداری آن‌ها را مشغول کند و به‌نوعی آن‌ها را به یادگار از خود به‌جای بگذارد، ازجمله این اقوام و بستگان درجه‌یک می‌توان به؛

  1. پسردائی بزرگ‌تر وی به اسم علی جباری که هم‌اکنون مسؤول ترمینال شیشه‌ای است اشاره کرد.
  2. پسردائی کوچک‌تر آقای فرهادی به اسم حمید جباری که هم‌اکنون در معاونت امور مالی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری شاهین‌شهر فعالیت می‌کند که هیچ تخصصی در این زمینه ندارد، درحالی‌که این کاربر گفته است آقای حمید جباری سالیان متولی منشی دفتر عمران شهری بوده است.
  3. پسر برادر ایشان به نام مهدی فرهادی که از طریق شرکت پسماند قرارداد بسته و اکنون در معاونت شهرسازی قسمت نقشه‌برداری و طرح‌های تفصیلی مشغول می‌باشد، که خلاف قانون هست، به این دلیل که قرارداد نامبرده تأمین نیرو هست، علاوه بر آن هیچ تخصص و تحصیل مرتبط با کار شهرسازی نیز ندارد. این اتفاق در حالی است که برخی از نیروهای شهرداری دارای تخصص در رشته معماری و شهرسازی هستند اما به دلیل نداشتن پارتی در قسمت خدمات مشغول هستند.
  4. پسر بردار آقای اسماعیل فرهادی به نام امین فرهادی که چند سال نامبرده را به اسم نگهبان سازمان اتوبوس‌رانی(نیروهای شرکتی بخش خصوصی موسوم به مراقب گستر متعلق به شخصی به نام آقای گودرزی) وارد مجموعه شهرداری شاهین‌شهر می‌کنند، بعد اتمام قرارداد شرکت مذکور با شهرداری شاهین‌شهر ظاهراً همه نیروهای طرف قرار با شرکت نامبرده شده را اخراج می‌کنند به‌جز پسر برادر آقای فرهادی عضو فعلی شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر و هم‌اکنون در ترمینال شیشه‌ای قسمت کنترل مشغول به فعالیت هست، ضمناً از نیروهای شرکتی خارج و طرف قرارداد او را شرکت پسماند کرده‌اند.
  5. آقای قائدی فرزند کارمند اسبق حراست استانداری اصفهان و از همشهریان آقای اسماعیل فرهادی می‌باشد. که در زمان مدیریت آقای اسماعیل فرهادی بر شهرداری شاهین‌شهر بدون هیچ‌گونه تشریفات و ضوابط قانونی وارد سیستم شهرداری شاهین‌شهر می‌شود، و نامبرده سال‌ها منشی دفتر مدیران و معاونت‌ها بوده است و الآن یک‌باره به لطف آقای اسماعیل فرهادی این آقازاده مدیر بخش درآمد شهرداری شاهین‌شهر شده است، درحالی‌که کوچک‌ترین سر رشته‌ای از سمت مذکور نداشته و ندارد.
  6. ظاهراً شهرداری شاهین‌شهر ظرف مدت یک ماه و به‌صورت ویژه در نزدیکی منزل مسکونی آقای اسماعیل فرهادی واقع در خیابان دهخدا فرعی ۵ پارک محله‌ای درست می‌کند در بین مردم آن محله به اسم پارک فرهادی مشهور شده است.
  7. این کاربر گفته است که آقای اسماعیل فرهادی همیشه پای ثابت دریافت‌کنندگان پاداش‌ها و هدایای شورا و شهرداری شاهین‌شهر بوده است.
  8. این مخاطب در ادامه گفته است؛ شرکت شاهین کاران پایدار در زمان شهرداری او تأسیس‌شده است. که با سرگردانی و بلاتکلیفی انبوهی از کارگران و عدم احقاق حقوق ایشان پایان پذیرفته است. آقای فرهادی هم‌زمان با شهردار بودن جزء هیات مدیره شرکت بوده است که پس از چند قرارداد با شهرداری و دریافت وجوهی مواجه با طرح ایراد و قانون منع مداخله می‌شود که در نهایت به‌صورت مسالمت‌آمیز و با پادرمیانی فرماندار وقت آقای غضنفری از سمت خود استعفا می‌دهد.
  9. آقای فرهادی در زمان شهردار بودن نسبت به تفکیک و صدور ساخت سنگ‌بری‌های متعدد در حریم شاهین‌شهر اقدام نمود که همگی بر خلاف قانون بوده است. پرونده معروفی در شهرداری شاهین‌شهر به اسم ۲۰ پلاک تفکیکی آقای عمادی سرمایه‌دار خمینی‌شهری دارد، که بر خلاف قانون مبادرت به تفکیک و صدور پروانه برای پلاک‌های ایشان در حریم شاهین‌شهر روبه روی پمپ‌بنزین تاج سابق نموده است.
  10. آقای اسماعیل فرهادی تعداد پلاک‌های زیادی در مجموعه تفکیکی موسوم به شرکت پتوی گلبافت خریداری کرده است و به همین واسطه در شهرداری شاهین‌شهر عضو شورای شرکت گلبافت معروف شده است، زیرا همواره درخواست کاهش عوارض شرکت پتوی گلبافت را داشته است. بلکه عمده هم‌وغم او کاهش عوارض صرفاً همین محدوده بوده و کاری به سایر نواحی و دغدغه‌های مردم سایر مناطق شهر شاهین‌شهر نداشته است.
  11. این کاربر گفته است که برادر آقای فرهادی کارمند شرکت آب و فاضلاب بوده که به‌عنوان دلال در بیشتر پروژه‌های سطح شهر شاهین‌شهر از طریق خود آقای فرهادی نیز کارها را حل‌وفصل کرده است. که ازجمله آن می‌توان به پروژه آپارتمان‌های تعاونی مسکن بهداشت و درمان که نامبرده مجوز ساخت ملک را برخلاف ضوابط طرح ساختمانی از شهرداری گرفته است. و به چندین برابر قیمت به تعاونی مذکور فروخته است، همچنین پروژه سرمایه‌گذاری واقع در خیابان طالقانی نیز ایشان به‌عنوان واسطه بین شهرداری و سرمایه‌گذار به اسم آقای شیری بوده است.
  12. آقای فرهادی در زمان مدیریت خود بر شهرداری شاهین‌شهر زمین استخر قصر قو را به ثمن بخس تغییر کاربری داده و به آقایی به اسم فاضل می‌فروشد، این پرونده تخلف هنوز هم در دستگاه‌های نظارتی استان اصفهان مفتوح می‌باشد.
  13. آقای فرهادی در زمان شهردار بودن زمین فروشگاه رفاه را به ثمن بخس به خود فروشگاه فروخته و به این عمل اکتفا نکرده و بعداً نسبت به جابه‌جایی آن به زمین مرغوب دونبش در روبه روی پارک انقلاب اقدام می‌نمایید که هم‌اکنون پرونده تخلف نامبرده در استانداری اصفهان تحت بررسی و رسیدگی است.
  14. تمامی نام خانوادگی‌های سیاوشی، خلج و روز بهانی از اقوام آقای فرهادی و از ترک‌های شهرستان فریدن می‌باشند که زمان شهردار بودن ایشان افزون بر ۲۰۰ نفر استخدام‌شده‌اند.
  15. در پایان موارد مطرح‌شده توسط این کاربر گفته است که از آقای فرهادی به‌عنوان مسؤول دونبش معروف است. چون از طرفی خود را اصلاح‌طلب معرفی و از طرف دیگر از زمان شهردار شدن روابط بسیار خوب و گرمی با حاج عبدالله حق‌شناس گرگابی مسؤول دفتر آقای حاجی دلیگانی و از طیف اصولگرایان داشته است و در جریان انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر همراه با آقایان مهرداد مختاری، علی فتحی و علیرضا جهانگیری در دفتر آقای حاجی دلیگانی قسم‌نامه امضاء کرده است.

در پایان به اطلاع همه مخاطبین می‌رساند، پایگاه خبری صدای جویا در راستای رسالت رسانه‌ای خویش حق‌وحقوق پاسخ گویی آقای اسماعیل فرهادی در خصوص موارد مطرح‌شده جهت شفاف‌سازی و آگاهی عمومی محفوظ نگه‌داشته است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی