پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
صدای جویا از مستندات تخلفات«اسماعیل فرهادی»عضو شورای شهر شاهین‌شهر رونمایی کرد
پایگاه خبری صدای جویا از مستندات تخلفات اسماعیل فرهادی شهردار اسبق و عضو شورای شهر شاهین‌شهر رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا مدیر مسؤول پایگاه خبری صدای جویا طی یادداشتی از مستندات تخلفات اسماعیل فرهادی عضو شورای شهر شاهین‌شهر در دوران گذشته که توسط یکی از مخاطبین برای این پایگاه خبری ارسال‌شده است رونمایی و با تکیه‌بر این مستندات به شکوائیه او پاسخ داد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ن و القلم ما یسطرون

جناب آقای اسماعیل فرهادی

عضو شورای شهر شاهین‌شهر

با اهداء سلام

همان‌گونه که به مخاطبین محترم قول داده بودیم و حتی چند روز به شما نیز زمان دادیم تا در خصوص پانزده سؤال زیر پاسخ دهید و حتی طی تماس تلفنی به اطلاع رساندیم، بیش از این مخاطبین محترم را چشم‌انتظار نمی‌گذاریم و خود دست‌به‌کار شده و بر اساس مستندات به شرح که از سوی یکی از مخاطبین برای ما ارسال شده است به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

  1. این مخاطب عنوان کرده بود که پسردائی بزرگ‌تر شما به اسم علی جباری هم‌اکنون مدیر ترمینال شیشه‌ای است، بعد از تحقیقات فراوان فهمیدم که این اظهار مخاطب کاملاً صحیح بوده و اتفاقاً انتصاب ایشان نیز بعد از آغاز دوره شورای پنجم صورت گرفته است، لذا نهادهای امنیتی می‌توانند استعلامات لازم در خصوص نحوه و زمان انتصاب ایشان به سمت مدیریت را بگیرند.
  2. مخاطب در ادامه عنوان کرده بود که پسردائی کوچک‌تر آقای اسماعیل فرهادی به اسم حمید جباری که هم‌اکنون به‌عنوان معاون امور مالی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری شاهین‌شهر فعالیت می‌کند؛ که هیچ تخصصی در این زمینه ندارد، درحالی‌که این کاربر گفته است، آقای حمید جباری سالیان متولی منشی دفتر عمران شهری بوده است. این مطلب را نیز تحقیق و ضمن مراجعه حضوری به سازمان رفاهی ملاحظه شد که مطلب هم از نظر سوابق منشی‌گری و هم‌زمان انتصاب به‌عنوان معاونت رفاهی که دقیقاً مقارن با شورای جدید شما بوده است، واقعاً صحت دارد به همین خاطر از نهادهای امنیتی و نظارتی انتظار داریم استعلامات لازم را در خصوص زمان و چگونگی به‌کارگیری ایشان تحقیق نمایند تا صحت سخن ما برای همگان روشن بود.
  3. جناب آقای اسماعیل فرهادی با کامل تأسف باید بگوییم، پسر برادر شما به نام مهدی فرهادی دقیقاً از طریق شرکت پسماند قرارداد بسته و اکنون در معاونت شهرسازی قسمت نقشه‌برداری و طرح‌های تفصیلی (اتاق جنب مهندس عزیزی معاون شهرسازی) مشغول هست که اصل قرارداد تأمین نیرو برخلاف بخشنامه سال ۹۲ ابلاغی استانداری و خلاف قانون بوده، علاوه بر آن هیچ تخصص و تحصیل مرتبط با کار شهرسازی نیز ندارد. این اتفاق در حالی است که خود این‌جانب با مراجعه و سؤال مستقیم از اسامی کارگران مشخص دریافتم که برخی از نیروهای شهرداری دارای تخصص در رشته‌های معماری و شهرسازی و عمران بوده اما به دلیل نداشتن پارتی در قسمت خدمات، فضای سبز و نگهبانی مشغول می‌باشند. متأسفانه موضوعی واقعی و البته دردناک در شهرداری شاهین‌شهر می‌باشد. این‌جانب به دلیل اعتراض از تنبیه ایشان حاضر به اعلام اسامی ایشان در این موضع نیستم ولی قطعاً اسامی آن‌ها را به قاضی محترم در محکمه ارائه خواهم نمود تا عمق فاجعه و پارتی‌بازی جنابعالی در به‌کارگیری اقوام و خویشانتان را به عینه ملاحظه نمایند! همین‌الان هم‌نهادهای نظارتی می‌توانند لیست کارکنان قراردادی پسماند (خدمات و فضای سبز) و تأمین نیرو و مدارج تحصیلی ایشان را بررسی نموده و ملاحظه می‌فرمایند که تعداد کثیری با مدرک لیسانس فنی متأسفانه در بخش‌های غیر مرتبط و پایین‌دست نظیر فضای سبز، خدمات و نگهبانی مشغول می‌باشند!
  1. جناب آقای اسماعیل فرهادی این کاربر در خصوص پسر بردار شما به نام امین فرهادی که چند سال نامبرده را به اسم نگهبان سازمان اتوبوس‌رانی (نیروهای شرکتی بخش خصوصی موسوم به مراقب گستر متعلق به شخصی به نام آقای گودرزی) وارد مجموعه شهرداری شاهین‌شهر می‌کنند، بعد اتمام قرارداد شرکت مذکور با شهرداری شاهین‌شهر ظاهراً همه نیروهای طرف قرار با شرکت نامبرده شده را اخراج می‌کنند به‌جز پسر برادر آقای فرهادی رئیس شورای شهرستان و عضو فعلی شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر که هم‌اکنون در پایانه شیشه‌ای، قسمت کنترل مشغول به فعالیت هست، ضمناً از نیروهای شرکتی خارج و طرف قرارداد او را شرکت پسماند کرده‌اند، نیز درست سخن گفته بود؛ که هم اصل سوابق در اتوبوس‌رانی و هم قرارداد پسماند صحت داشته علاوه بر آن زمان جابه‌جائی نیز دقیقاً مقارن با شورای حاضر و مشخصاً انتصاب آقای روانان در سازمان اتوبوس‌رانی بوده است!
  2. آقای اسماعیل فرهادی در خصوص به‌کارگیری آقای قائدی فرزند کارمند اسبق حراست استانداری اصفهان و از همشهریان شما که به‌راحتی وارد سیستم شهرداری شاهین‌شهر شده و نامبرده سال‌ها منشی دفتر مدیران و معاونت‌ها بوده است و الآن یک‌باره به لطف آقای اسماعیل فرهادی، این آقازاده مسئول بخشی در مدیریت درآمد شهرداری شاهین‌شهر شده است، درحالی‌که کوچک‌ترین سر رشته‌ای از سمت مذکور نداشته و ندارد. در این رابطه نیز درست سخن گفته بود.
  3. ظاهراً شهرداری شاهین‌شهر ظرف مدت یک ماه و به‌صورت ویژه جنب منزل مسکونی آقای اسماعیل فرهادی واقع در خیابان دهخدا فرعی ۵ پارک محله‌ای درست می‌کند که حسب مراجعه حضوری و پرسش از مردم محله و همسایگان شما، دیدیم که به اسم پارک فرهادی مشهور شده است. علاوه بر آن از تعدادی اعضای شورا نیز سؤال نموده و عنوان می‌دارند که مراجعین شورا مکرر اسم پارک مذکور را پارک فرهادی خطاب می‌نمایند.
  4. این کاربر گفته است که آقای اسماعیل فرهادی همیشه پای ثابت دریافت‌کنندگان پاداش‌ها و هدایای شورا و شهرداری شاهین‌شهر بوده است که مستندات آن ارائه می‌شود.
  1. این مخاطب در ادامه گفته است؛ شرکت شاهین کاران پایدار در زمان شهرداری او تأسیس‌شده است؛ که با سرگردانی و بلاتکلیفی انبوهی از کارگران و عدم احقاق حقوق ایشان پایان پذیرفته است. آقای فرهادی هم‌زمان با شهردار بودن جزء هیات مدیره شرکت بوده است که پس از چند قرارداد با شهرداری و دریافت وجوهی مواجه با طرح ایراد و قانون منع مداخله می‌شود که در نهایت به‌صورت مسالمت‌آمیز و با پادرمیانی فرماندار وقت آقای غضنفری از سمت خود استعفا می‌دهد.
  2. آقای فرهادی در زمان شهردار بودن نسبت به تفکیک و صدور ساخت سنگ‌بری‌های متعدد در حریم شاهین‌شهر اقدام نمود که همگی بر خلاف قانون بوده است. پرونده معروفی در شهرداری شاهین‌شهر به اسم ۲۰ پلاک تفکیکی آقای عمادی سرمایه‌دار خمینی‌شهری دارد که بر خلاف قانون مبادرت به تفکیک و صدور پروانه برای پلاک‌های ایشان در حریم شاهین‌شهر روبه روی پمپ‌بنزین تاج سابق نموده است که مستندات آن موجود است.
  3. آقای اسماعیل فرهادی تعداد پلاک‌های زیادی در مجموعه تفکیکی موسوم به مجموعه گلبافت خریداری کرده است و به همین واسطه در شهرداری شاهین‌شهر عضو شورای شرکت گلبافت معروف شده است، زیرا همواره درخواست کاهش عوارض مجموعه گلبافت را داشته است. بلکه عمده هم‌ و غم او کاهش عوارض صرفاً همین محدوده بوده و کاری به سایر نواحی و دغدغه‌های مردم سایر مناطق شهر شاهین‌شهر نداشته است+مستندات
  4. این کاربر گفته است که برادر آقای فرهادی کارمند شرکت آب و فاضلاب بوده که به‌عنوان دلال در بیشتر پروژه‌های سطح شهر شاهین‌شهر از طریق خود آقای فرهادی نیز کارها را حل‌وفصل کرده است؛ که ازجمله آن می‌توان به پروژه آپارتمان‌های تعاونی مسکن بهداشت و درمان که نامبرده مجوز ساخت ملک را برخلاف ضوابط طرح ساختمانی از شهرداری گرفته است؛ و به چندین برابر قیمت به تعاونی مذکور فروخته است، همچنین پروژه سرمایه‌گذاری واقع در خیابان طالقانی نیز ایشان به‌عنوان واسطه بین شهرداری و سرمایه‌گذار به اسم آقای شیری بوده است؛ که مستندات آن موجود است و می‌توان از علی فتحی به‌عنوان مهندس طراح پروژه و از نظام‌مهندسی که برادر شما (عبدالله فرهادی) به همراه شخصی به اسم جباری کارمند فولاد مبارکه نزد فتحی و نظام‌مهندسی مراجعه نموده است پرسش کرد.
  5. آقای فرهادی در زمان مدیریت خود بر شهرداری شاهین‌شهر زمین استخر قصر قو را به ثمن بخس تغییر کاربری داده و به آقایی به اسم فاضل می‌فروشد، این پرونده تخلف هنوز هم در دستگاه‌های نظارتی استان اصفهان مفتوح می‌باشد+مستندات
  6. آقای فرهادی در زمان شهردار بودن زمین فروشگاه رفاه را به ثمن بخس به خود فروشگاه فروخته و به این عمل اکتفا نکرده و بعداً نسبت به جابه‌جایی آن به زمین مرغوب دونبش در روبه روی پارک انقلاب اقدام می‌نمایید که هم‌اکنون پرونده تخلف نامبرده در استانداری اصفهان تحت بررسی و رسیدگی است+مستندات
  7. تمامی نام خانوادگی‌های سیاوشی، خلج و روز بهانی از اقوام آقای فرهادی و از ترک‌های شهرستان فریدن می‌باشند که زمان شهردار بودن ایشان افزون بر ۲۰۰ نفر استخدام‌شده‌اند؛ که می‌توان به مستندات و اعلامیه جریان عدالت‌خواهی مراجعه نمود.
  8. در پایان موارد مطرح‌شده توسط این کاربر گفته است که از آقای فرهادی به‌عنوان مسؤول دونبش معروف است. چون از طرفی خود را اصلاح‌طلب معرفی و از طرف دیگر از زمان شهردار شدن روابط بسیار خوب و گرمی با حاج عبدالله حق‌شناس گرگابی مسؤول دفتر آقای حاجی دلیگانی و از طیف اصولگرایان داشته است و در جریان انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر همراه با آقایان مهرداد مختاری، علی فتحی و علیرضا جهانگیری در دفتر آقای حاجی دلیگانی میثاق نامه امضاء کرده است. مستندات= پوستر تبلیغاتی شما در انتخابات که با گروه اصلاح‌طلب بوده‌اید+جوابیه‌های ابراهیمی، مختاری در کانال‌های تلگرامی و نیز اظهارات ابراهیمی در جلسه استعفای شهردار بهمنی مبنی بر حضور شما موجود است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی