پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
رئیس جدید اداره اطلاعات شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد
با حضور مدیرکل اداره اطلاعات استان اصفهان، رئیس جدید اداره اطلاعات شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه به ریاست اسفندیار تاجمیری  فرماندار و با حضور مدیرکل اطلاعات استان اصفهان و اعضای شورای اداری روز دوشنبه بیست وهفتم خرداد در محل فرمانداری برگزار شد.

اسفندیار تاجمیری اظهار کرد: رویکرد جدید مدیرکل اطلاعات استان به جهت حضور در جمع اعضای شورای اداری شهرستان‌ها و تبیین مواضع مورد نظر را اقدامی ارزشمند و تأثیرگذار است.

وی افزود: وزارت اطلاعات با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و به دست آوردن آگاهی لازم از وضعیت دشمن و مقابله با توطئه‌های آنان به‌عنوان چشم بینا و گوش شنوای نظام است و به همین اعتبار ازجمله ارکان مهم و مؤثر دولت و هیئت‌وزیران بوده  و جایگاه حاکمیتی و فرا بخشی در نظام دارد.

 فرماندار شاهین‌شهر با اشاره به مناسبت‌های در پیش رو به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز اطلاع‌رسانی دینی اشاره کرد و گفت: امروز به دلیل شرایط فرهنگ عمومی و سبک زندگی، نقش این سازمان مهم و تأثیرگذار می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته و روز قوه قضاییه از این دستگاه به‌عنوان یکی از ارکان مهم حاکمیت کشور نام برد و با اشاره به شهادت شهید دکتر بهشتی و یاران ایشان خاطرنشان کرد: این شخصیت جامع‌الاطراف، یکی از مؤثرترین طراحان مبانی سیاسی اجتماعی انقلاب و فقیه روشن‌ضمیر و دنیا دیده و نماد اعتدال در اندیشه و عمل و همین‌طور معمار نظام نوین قضایی کشور بود.

تاجمیری با یادآوری روز اصناف و وجود  تعداد زیاد واحدهای صنفی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه، بر رعایت انصاف شغلی و حقوق مصرف‌کنندگان و تقویت نظارت بر فرآیند ارائه خدمات و تحویل مایحتاج مردم تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه شورای اداری و منزلت مدیریتی اعضای آن افزود: این جلسات نیازمند بررسی و تحلیل و تشریح اخبار و مسائل در حوزه کلان را هم دارد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در این راستا به مهم‌ترین مسائل روز جامعه و بین‌الملل ازجمله تشدید فشارها، اعمال تهدید و تروریسم اقتصادی برعلیه کشور با هدف تشدید فشار بر مردم و همچنین رفت آمدهای دیپلماتیک و تلاش برای مذاکره در فشار و عدم پذیرش آن توسط نظام جمهوری اسلامی،اقدامات منطقه‌ای در زمان حضور نخست‌وزیر ژاپن در تهران و حمله مشکوک به نفت‌کش‌ها در خلیج‌فارس، حضور رئیس محترم جمهور در اجلاس سیکا  (تاجیکستان )به‌منظور افزایش تعاملات و اعتمادسازی آسیایی و دفاع ایشان از مواضع و منافع کشور و تبیین اقدامات تعدیل در برجام اشاره کرد.

وی  در ادامه با اشاره به مسائل مربوط به سیاست‌های داخلی بیان داشت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر شاهد آن هستیم که درک بهتری از شرایط کشور در سطح کلان و مناطق در راستای همپوشانی و همسویی و همچنین ایجاد امید در بین مردم شکل‌گرفته است.

تاجمیری در خصوص اقدامات دولت در حوزه اقتصاد کلان به تقلیل وابستگی به نفت به دو سوم و برنامه دولت برای کاهش اتکای بودجه نفت به۱۰ درصد،کسب بالاترین رشد اقتصادی منطقه در سال ۹۷ ، قرار گرفتن در بین ۱۷ اقتصاد بزرگ دنیا،تهیه۸ برنامه توسط دولت در حوزه تولید و اشتغال با چشم‌انداز ایجاد ۹۰۰ هزار شغل اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم و تورم اشاره کرد و گفت:متأسفانه بخشی از مشکلات نیز در این میان،  نشات گرفته از ضعف اخلاقی و عدم انصاف برخی از افراد در عدم رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و ضعف‌هایی در حوزه نظارت و شدت فعالیت‌های واسطه‌ای و دلالی می‌باشد، ضمن اینکه طی سال‌های اخیر شاهد بهبود نسبی وضعیت هستیم و مسؤولین در این زمینه لازم است تلاش کنند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط استاندار اصفهان، متذکر شد: استاندار به‌منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان یک روز خاص در هفته را مشخص نموده‌اند و ضمن سرکشی و بازدید به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای حفظ توسعه اشتغال استان می‌پردازند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، با بیان اینکه رویکرد و موضع مدیریت شهرستان رعایت قانون و بی‌طرفی خواهد بود از مدیران و مسؤولین خواست ضمن رعایت  شئونات لازم فرآیند انتخابات را  هوشمندانه و قانون‌مدارانه طی نمایند و در راستای ماده ۱۱ قانون انتخابات آمادگی همکاری و پشتیبانی لازم از اجرای انتخابات را داشته باشند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در بخش دیگری از سخنان خود با معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های شهرستان به برخی رتبه‌ها و شاخص‌های موجود در بخش‌های فرهنگی، اختصاصی،اجتماعی و زیرساختی اشاره و اظهار داشت: بالا بودن رتبه‌های شهرستان و وجود برخی شاخص‌های منفی ازجمله نرخ بیکاری مسؤولیت مدیران و مسؤولین شهرستان  در تشدید اقدامات و فعالیت‌های خود و ارتقا کارآمدی مورد نیاز ضروری است.

وی از اعضای شورای اداری شهرستان خواست با تقویت حضور و نقش خود در بین مردم و خدمات‌رسانی  مناسب احساس دولت داری در افکار عمومی شهرستان را تقویت کنند.

 در پایان  این جلسه از فعالیت رئیس سابق اداره اطلاعات شهرستان شاهین‌شهر و میمه تقدیر و رئیس جدید این اداره معرفی گردید.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی