پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
60هزار نفر از جمعیت شاهین‌شهر با ناوگان حمل‌ونقل شهری جابه‌جا می‌شوند
رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر گفت: در طول شبانه‌روز حدود 60 هزار نفر از جمعیت شاهین‌شهر توسط ناوگان سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری جابجا می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سعید اکرم خانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سازمان با داشتن ۱۲۱ دستگاه اتوبوس و ۱۵۰۰ دستگاه تاکسی، حدود ۶۰ هزار نفر از شهروندان شاهین‌شهری را در دو بخش درون و برون‌شهری، در طول شبانه‌روز جابجا می‌کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به رشد جمعیت، لزوم استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی جهت رعایت مسائل زیست‌محیطی بیشتر از گذشته ضروری و مهم به نظر می‌رسد ولی با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه هزینه یک دستگاه اتوبوس از حدود سیصد میلیون تومان به یک و نیم میلیارد تومان و از طرفی حقوق و دستمزد کارگران نیز افزایش یافته که این مهم از توان سازمان‌های حمل و نقل کشور و به‌طور خاص سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر خارج است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر خاطر نشان نمود: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران سعی نموده‌ایم در حمل‌ونقل شهروندان فهیم شاهین‌شهری خلل چندانی وارد نگردد که در همین راستا بنا بر دستور شهردار بازسازی بیش از ۲۰ دستگاه اتوبوس متوقف شده از سالیان گذشته را در دستور کار قرار داده‌ایم که تاکنون بیش از نیمی از آن‌ها به چرخه حمل‌ونقل بازگشته است.

وی در بخشی از سخنان خود به انتخاب شهر شاهین‌شهر از سوی استانداری اصفهان مبنی بر پایلوت بودن شهر الکترونیک در استان اشاره نمود و گفت: جهت بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و رفاه حال شهروندان ارجمند در آینده نزدیک کارت شهروندی جایگزین کارت بلیط های فعلی می‌گردد تا شهروندان بتوانند از این کارت در اماکن فرهنگی، رفاهی و ورزشی شهرداری و نیز بخش حمل‌ونقل به سهولت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده نمایند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی