پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
بحران آب و اقلیم خشک یکی از چالش ھای سازمان فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر است
شهردار شاهین‌شهر گفت: بحران آب و اقلیم خشک یکی از مشکلات و چالش ھای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حمید عشقی روز گذشته در جلسه بررسی مسائل و نیازهای مهم زیر بنایی شهرستان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و مدیران کل دفاتر فنی  و روستایی استانداری، بخشداران و شهرداران شهرستان در دفتر فرماندار تشکیل شد، اظهار کرد: شهرداری شاهین شھر علی‌رغم مشکلات اقتصادی ولی در توسعه و آبادانی شھر کوشا و پرتوان بوده است.

وی در ادامه احداث میدان شهدا، محوطه‌سازی فضای سبز بوستان سهراب سپهری، احداث ساختمان شهرداری شاهین‌شهر، تکمیل فاز ۲ بوستان محله‌ای مسکن مھر، احداث آبریزگاه واقع در بوستان محله‌ای مسکن مھر، احداث بوستان حاشیه بلوار امام (ره) حدفاصل خیابان ھای عطار و طالقانی، احداث فاز ۲ بوستان حافظ شمالی، زیرسازی و جدول‌گذاری معابر سطح شھر، بدنه سای مسیل، احداث بوستان امامت و پیاده رو سازی سطح شھر را ازجمله پروژه ھای عمرانی فعال شهرداری در نقاط مختلف شھر عنوان کرد.

شهردار شاهین‌شهر به فعالیت سازمان‌های وابسته به شهرداری اشاره نمود و افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با دارا بودن فرھنگسراھا و ورزشگاه ھا و ارائه بیش از پانصد برنامه متنوع در طول سال سهم ویژه‌ای در ترویج فرهنگ، هنر و ورزش در بین شهروندان به‌خصوص نونهالان، نوجوانان و جوانان دارد.

وی بحران آب و اقلیم خشک شاهین شھر را یکی از مشکلات و چالش ھای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در موضوع نگهداری فضای سبز موجود در شھر عنوان کرد و گفت: با وجود این مشکلات ولی با مدیریت، کارکنان و باغبانان زحمت‌کش این سازمان و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان خوشبختانه به فضای سبز شھر خسارتی وارد نگردید.

عشقی به فعالیت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اشاره نمود و تصریح کرد: این سازمان با داشتن چهار ایستگاه آتش‌نشانی در نقاط مختلف شھر و نیروهای مجرب، خدمات ویژه‌ای در محدوده شھر و نیز در خارج از محدود شهرستان و حتی استان انجام می دھد.

وی جابجایی حدود ۶۰ ھزار شهروند شاھین شھری توسط ناوگان حمل‌ونقل سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری را یکی از اقدامات مھم در شھر عنوان نمود و خاطرنشان ساخت: در این راستا جھت رفاه حال شهروندان مطالعات و رایزنی ھا در مورد راه‌اندازی پروژه متروی شاھین شھر- اصفهان صورت گرفته که امیدواریم امسال کلنگ احداث آن زده شود.

شهردار شاهین‌شهر به چهار معاونت فنی و عمرانی، اجرایی و خدمات شھری، شهرسازی و توسعه و پشتیبانی اشاره نمود و افزود: هریک از معاونت ھای مذکور سهم ویژه‌ای در عمران و آبادانی شاھین شھر و رفاه حال شهروندان دارند.

وی ایجاد فرصت ھای سرمایه‌گذاری جدید و مشارکت با سرمایه‌گذاران مطرح در راستای کسب درآمدهای پایدار و نیز ایجاد اشتغال جوانان را از نیازھای ضروری در شھر عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم با همیاری اعضای شورای اسلامی شھر، تلاش کارکنان و دیگر مسؤولان بتوانیم تا نیمه دوم سال جاری بسیاری از پروژه ھای عمرانی در سطح شھر را به نتیجه رسانده و تقدیم شهروندان ارجمند شھر نماییم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی