پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
حمید عشقی شهردار سابق شاهین‌شهر از مردم و کارکنان شهرداری خداحافظی کرد
شهردار سابق شاهین شهر گفت: از محضر عزیزان مرخص و همگان را به همدلی و کار و تلاش خالصانه و خداپسندانه جهت خدمت به شهروندان شهر بافرهنگ و زیبای شاهین شهر دعوت می نمایم.
 

 به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، شب گذشته ۲۲ مردادماه ۱۳۹۸ هیات انطباق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه مصوبه جلسه یک‌صد و بیست و هشتم شورای اسلامی شاهین‌شهر مبنی بر برکناری حمید عشقی از سمت شهردار شاهین‌شهر و سرپرستی حمیدرضا فدایی را تائید کرد. به همین خاطر حمید عشقی شهردار سابق شاهین‌شهر عصر امروز ۲۳ مردادماه ۱۳۹۸ طی پیامی ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم شاهین‌شهر و همکاران عزیز شهرداری در طول مدت فعالیت خود در شهرداری از محضر همه آنان حلالیت طلبید و مثل رسم همیشگی خداحافظی کرد، متن پیام حمید عشقی شهردار سابق شاهین‌شهر به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم انا نرغب الیک فی دولت الکریمه، تعز به الاسلام و اهله و تزل به النفاق و اهله

مردم فهیم شهر شاهین شهر، همکاران خدوم  در شهرداری و مسئولین محترم

سلام علیکم

حمد و سپاس خداوندی را که توفیق خدمت گذاری به شهروندان مومن، آگاه و فهیم شهر شاهین‌شهر را به این حقیر عطا فرمود؛ به نحوی که به مدد الطاف خفیه، محبت و اعتماد و همکاری مردم، تلاش ها و زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم مجموعه شهرداری اعم از کارگران و کارمندان ساعی و پاکدست، حمایت ها و همراهی های مدیران و مسئولین استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر و میمه  و همچنین رهنمودهای اعضای محترم شورای اسلامی شهر؛ موفق شدیم ( علیرغم رکود و تورم حاکم بر اقتصاد کشور و بدهی های زیاد شهرداری شاهین‌شهر در زمان تحویل و فشارها، سهم خواهی و منفعت طلبی های رایج در فضای سیاسی ) با برنامه ریزی راهبردی و تکیه بر ظرفیت های سرمایه اجتماعی درچارچوب قوانین و مقررات و دفاع و پافشاری بر حراست و حفاظت از حقوق مردم، مشکلات و معضلات متعدد مالی و اداری مجموعه بزرگ شهرداری را رفع و گام های بنیادی در مسیر اعتلای نام و توسعه و عمران در همه بخش ها و محله های شهر مخصوصا پیگیری گرفتن مجوز مترو شاهین شهر – اصفهان از طریق وزارت راه وشهرسازی کشور که یکی از آرزوهای شما مردم عزیز شاهین شهر بوده و پرداخت بدهی های شهرداری و اجرای بیش از ۷۰درصد پروژه های عمرانی در طول ۴ ماه گذشته برداریم. اینجانب(حمید عشقی) ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم و همکاران عزیز و مدیران سالم و شایسته، از محضر عزیزان مرخص و همگان را به همدلی و کار و تلاش خالصانه و خداپسندانه جهت خدمت به شهروندان شهر بافرهنگ و زیبای شاهین شهر دعوت می نمایم.

به سر موی دوست دل بستم
رفت عمر و هنوز پا بستم
کم ما گیر و عذرمان بپذیر
بیش از این برنیامد از دستم
جز همین زخم خوردن از «چپ و راست»
زین طرف ها چه طرفه بر بستم !
جرمم این بود: من خودم بودم !
جرمم این است: من خودم هستم !

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

حمید عشقی

۲۳ مردادماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی