پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
مهم‌ترین رویدادهای خبری شاهین‌شهر و میمه در هفته‌ای که گذشت
سومین جشنواره قنات و قالی شهر میمه، نزاع دسته‌جمعی در شهر گز، تشکیل شورای هم‌اندیشی عکاسان و برخورد قاطع با عرضه‌کنندگان پوشاک نیمه برهنه و... از مهم‌ترین خبرهای این هفته شاهین‌شهر و میمه بودند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مهم‌ترین رویدادهای خبری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در هفته‌ای گذشته به شرح زیر است؛

*رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر؛
کاروان شادی عید غدیر در شهرستان شاهین‌شهر برپا می‌شود

فرامرز رادمنش گفت: کاروان شادی عید غدیر با همکاری دستگاه‌های مختلف شهرستان شاهین‌شهر در روز عید غدیر به راه خواهد افتاد.

*صبح امروز؛

نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات در شاهین‌شهر برپا شد

نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات در راستای اهداف کمیته ساماندهی و توانمندی بانوان در شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر برپا شد.

*علینقی خبر داد:

جمعیت کارگری شهرستان شاهین‌شهر و میمه نزدیک به ۷۵ هزار نفر است/ اعطای تسهیلات به طرح های اشتغال زا در شاهین شهر

رئیس اداره کار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: نزدیک به ۲ هزار و ۲۰۰ شرکت کوچک و بزرگ در ۱۰ ناحیه، منطقه و شهرک صنعتی شاهین‌شهر و میمه فعالیت می‌کنند.

*۲۸ مرداد؛

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در جشن شهروندی شب عید غدیر در ورزشگاه ملت شرکت کرد

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان با همراهی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، بخشدار مرکزی، جانشین فرماندهی انتظامی، مدیران فرهنگ و ارشاد و بنیاد شهید، سرپرست شهرداری و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر در جشن غدیر که با همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و شرکت چند هزار نفری مردم در ورزشگاه بزرگ ملت شاهین‌شهر برگزار شد حضور یافت.

*بوسعیدی خواستار شد؛

با عرضه پوشاک نیمه برهنه برخورد شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه از بازرسی اصناف خواست که با فروشگاه‌هایی که پوشاک نیمه برهنه به مردم عرضه می‌کنند برخورد و به جمع‌آوری این نوع البسه اقدام کنند.

*جعفری عنوان کرد؛

نزاع دسته‌جمعی و مسلحانه شهر گز به ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس ختم شد

رئیس اورژانس شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: نزاع دسته‌جمعی در گز برخوار، به ضرب و شتم و مصدومیت دو تن از مأموران اورژانس شاهین‌شهر ختم شد.

*دادستان شاهین‌شهر؛

یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر، انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو است

بوسعیدی، یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر را انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو بیان کرد که مردم اجازه ندهند کشور و سرنوشت آن به دست افراد نااهلی که دارای تفکر لیبرال سرمایه‌داری است بیفتد؛ تفکر لیبرال سرمایه‌داری جامعه را به سمت فاصله طبقاتی و انحطاط می‌برد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه تأکید کرد: انتخاب افرادی با تفکر سیاسی حضرت امام راحل رحمت‌الله علیه که همان تفکر توحیدی است شرایط برپایی قسط و عدل را در جامعه فراهم می‌کند و عدالت اجتماعی را ارتقا می‌دهد.

*مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان:

از چهار اثر ناملموس در میمه رونمایی شد

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: در سومین جشنواره قنات و قالی شهر میمه از چهاراثرناملموس این شهر رونمایی شد.

*معاون استاندار اصفهان:

جشنواره قنات و قالی میمه از مهاجرت اهالی جلوگیری می کند

قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: برگزاری جشنواره قنات و قالی و معرفی ظرفیت‌های میمه از مهاجرت اهالی این بخش به سایر نقاط جلوگیری می‌کند.

*تاجمیری

پیام تبریک فرماندار شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، روز کارمند و روز پزشک

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرارسیدن هفته دولت، روز کارمند و روز پزشک را تبریک گفت.

*رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر:

تشکیل شورای هم‌اندیشی عکاسان باعث ایجاد وفاق می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر گفت: شوراهای هم‌اندیشی در حوزه‌های متفاوت فرهنگی شهرستان، همانند بازوان پر قدرتی در حوزه فرهنگی و نقطه عطفی میان فعالان حوزه‌های متفاوت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هستند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی