پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
ای طبیب دردهای اصفهان تا دیر نشده، برای درد شورای شهر شاهین‌شهر درمانی تجویز کنید
خبرنگار و فعال معدنی خطاب به استاندار اصفهان آورده است؛ ای طبیب دردهای اصفهان تا دیر نشده است برای شورای شهر شاهین‌شهر درمانی تجویز کنید.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا، از اصفهان نورالله جویا خبرنگار و فعال مدنی و به‌عنوان یک شهروند شاهین‌شهری طی یادداشتی با عنوان «ای طبیب دردهای اصفهان تا دیر نشده است برای درد شورای شهر شاهین‌شهر درمانی تجویز کنید» خطاب به استاندار اصفهان آورده است؛ جناب آقای دکتر عباس رضایی استاندار مردمی استان شهید پرور و ولایتمدار اصفهان با عرض سلام و خداقوت و با تبریک فرا رسیدن هفته دولت این یادداشت را به‌عنوان یک خبرنگار با دلی آکنده از درد و رنج برای شما که به‌عنوان طبیب این روزهای دردهای اصفهان از سوی دولت تدبیر و امید برگزیده‌شده‌اید می‌نویسم.

شاید از طریق این یادداشت، درمانی برای بزرگ‌ترین درد شهر شاهین‌شهر همان شهر ایران کوچک با بیش از ۹۰ درصد سوادآموزی پیدا کنید. جناب آقای رضایی همان‌گونه که خود شما و معاونانتان در استانداری اصفهان به‌خوبی در جریان ماجراهای شهرداری و شورای شهر شاهین‌شهر هستید و هستند، بزرگ‌ترین درد امروز شاهین‌شهر شورای شهر اوست.

به‌عنوان یک خبرنگار به عرض می‌رسانم، پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر در حالی سومین سال عمر خود را طی می‌کند که از ابتدای شروع به فعالیت آن تاکنون با حاشیه‌های گوناگونی ازجمله؛ تعلیق عضویت یکی از اعضا، تشکیل پرونده صلب عضویت برای یکی از اعضای آن، زندان رفتن یکی از اعضا، اخطار کتبی شورای حل اختلاف به ۵ نفر از اعضای آن، مطرح‌شدن موضوع حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط یکی از اعضا، تشکیل تعداد زیادی پرونده طرح دعوا علیه همدیگر در دستگاه قضا، انتخاب چند سرپرست و دو شهردار تاکنون، اختلافات شدید بر سر میز ریاست شورا، مطرح کردن اختلافات همدیگر در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی بیگانه و خارج از کشور از جمله راسویاب، ایجاد دو کانال بهنام‌های خبرچین و حقیقت‌یاب در تلگرام بر علیه همدیگر، میثاق نامه امضا کردن در باغ و… بوده است.

 که این اقدامات غیر ارزشی و از روی بی‌بصیرتی که توسط برخی از اعضای شورای شهر شاهین‌شهر و یا طرفداران آن‌ها صورت گرفته و هم‌اکنون نیز در حال دنبال شدن است، دل هر شهروند شاهین‌شهری را بسیار آزرده خاطر کرده است؛ که این‌همه جنگ و دعوا و حاشیه‌های اکثریت-اقلیت شورای شهر شاهین‌شهر بر سر چیست؟ جناب آقای استاندار چرا کار شاهین‌شهر باید به اینجا کشیده شود؟!

من تنها درمانی که برای درمان این شورا به ذهنم رسید به قول یکی از اعضای همین شورا انحلال آن تا انتخاب دوره ششم شورای شهر است. لذا اگر امکان‌پذیر هست تا پای آمد نیوز، صدای اسرائیل، بی‌بی‌سی، من و تو، مسیح علی نژاد، مریم رجوی و سایر اپوزیسیون مخالف نظام به وسط این معرکه کشیده نشده است درمانی برای این درد پیدا کنید ای طبیب خوش‌نام دردهای اصفهان!

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی