پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
جمعیت ورزشی شاهین‌شهر و میمه از مرز 45 هزار نفر گذشت/ خانه جوان شاهین‌شهر سال آینده افتتاح خواهد شد
سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه سال آینده خانه جوان این شهرستان افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: به‌زودی ورزشگاه ملت با همکاری بخش خصوصی احیا خواهد شد.
 

حمیدرضا یعقوبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین بر عموم شیعیان و دل‌سوختگان آن حضرت، اظهار کرد: در شاهین‌شهر به‌عنوان مرکز شهرستان نزدیک به ۴۲ هیات ورزشی فعال داریم، اما در سطح کل شهرستان شاهین‌شهر و میمه نزدیک به ۹۲ هیات ورزشی فعال وجود دارد.

وی افزود: تعداد قهرمانان ورزشی برون مرزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نزدیک به ۱۸۰ نفر می‌باشند. که از ابتدای سال ۹۸ تا هم‌اکنون دارای ۱۸ قهرمان ورزشی برون‌مرزی هستیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه شاخص‌ترین قهرمان ورزشی شهرستان شاهین‌شهر و میمه را سجاد مردانی تکواندوکار معرفی کرد و گفت: در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه نزدیک به ۴ هزار قهرمان کشوری داریم.

وی با بیان اینکه ۲۳ هزار ورزشکار سازمان‌یافته هم در حوزه بانوان و هم آقایان داریم، بیان داشت: آمار کل جمعیت ورزشی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیش از ۴۵ هزار نفر است که دارای بالاترین آمار ورزشی در سطح استان اصفهان می‌باشیم.

یعقوبی با بیان اینکه بیمه ورزشی بانوان بیشتر از آقایان می‌باشد، بیان داشت: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ‌شده بخش عمده‌ای از نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر و میمه را جوانان تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ موسسه مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه فعالیت می‌کنند، گفت: در برنامه راهبردی خود این مؤسسات مردم‌نهاد تا اواخر نیمه سال آینده به ۴۴ موسسه گسترش خواهند یافت.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه سال آینده خانه جوان این شهرستان افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: به‌زودی ورزشگاه ملت با همکاری بخش خصوصی احیا خواهد شد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی