پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
دادستان جدید به چالش‌های زیر بنایی و پنهان شاهین‌شهر و میمه رسیدگی کند
فرماندار شاهین‌شهر و میمه از سید نصرالدین صالحی دادستان جدید خواست که به چالش‌های زیر بنایی و پنهان این شهرستان به‌طور جدی رسیدگی کند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری صبح امروز در مراسم معارفه تودیع و معارفه داستان سابق و جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه در محل سالن اجتماعات فرماندار ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین بر عموم شیعیان و دل‌سوختگان آن حضرت، اظهار کرد: اهمیت و جایگاه دستگاه قضا چه در گذشته و چه در حال بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی و سند چشم‌انداز ایران ۱۴۰۴، قوه­ای مستقل، عدالت‌گستر، کارآمد و اثرگذار در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، حقوقی و امنیتی کشور می‌باشد.

این مقام مسؤول با تبیین جایگاه ویژه شهرستان شاهین‌شهر و میمه در بین سایر شهرستان‌های استان اصفهان به‌خصوص در حوزه شاخص‌های انسانی تصریح کرد: با این ویژگی‌ها شهرستان شاهین‌شهر و میمه همچون سایر اقصی نقاط کشور از داشتن عارضه‌ها جرم خیز اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فارغ نبوده است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه از سید نصرالدین صالحی به‌عنوان دادستان جدید خواست که به چالش‌های زیر بنایی و پنهان این شهرستان به‌طورجدی رسیدگی کند، چراکه اگر مظاهر درونی حل و فصل شوند، بدون شک مظاهر بیرونی نیز خودبه‌خود مشکلات آن‌ها برطرف خواهد شد.

وی به برخی نگاه‌های منفعت طلبانه در شاهین‌شهر و میمه انتقاد کرد و گفت: باید با رویکرد قانون مداری و به‌گونه‌ای به نفع عامه تمام شود با این نگاه‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی