پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند
شهردار گلپایگان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت و حماسه‌آفرینی‌های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج مخلص، نیروهای انتظامی و سایر در جنگ تحمیلی هشت‌ساله است.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، پیمان شکرزاده شهردار شهر گلپایگان طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

متن پیام شهردار گلپایگان به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«همه‌کسانی که در جنگ تحمیلی هشت‌ساله، خود یا فرزندان و عزیزانشان، حضور و فعالیتی داشته‌اند، باید بدانند که در امتحانی بزرگ شرکت کرده و از آن سربلند بیرون آمده‌اند.» مقام معظم رهبری

دوران هشت‌ساله دفاع مقدس امت سلحشور ایران یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر تا بن دندان مسلح برای حراست از مرزهای عزت و شرف نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بی‌شک این حماسه ملت سلحشور در برابر تجاوز وحشیانه دشمن و همه زورگویان جهان که توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند، نشانه‌ای از اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور به جهانیان بود. این غرور ملی و حماسه‌آفرینی تا همیشه در تاریخ باقی است و نه‌تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

دفاع مقدس؛ تبلور ایثار، اراده، وحدت و سربلندی ملت مؤمن ایران در حفظ اقتدار، آرمان‌ها و فرهنگ والای انقلابی است. تلاش برای بیان رشادت‌ها و حماسه‌های روزهای دفاع مقدس، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره‌گیری از حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند این حماسه برای امتداد و تقویت آن نسبت به انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل‌های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نماییم. تقارن این ایام با آغاز سال تحصیلی جدید خجسته و نیکوست تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده‌سازان اصلی جامعه هستند بتوانند با ابتکار و خلاقیت‌های جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس کنند.

این‌جانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و حماسه‌آفرینی‌های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج مخلص، نیروهای انتظامی و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی در جنگ تحمیلی هشت‌ساله است را گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی