پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
آخرین خبرهای شهرداری شاهین‌شهر در هفته دوم مهرماه 98
خبرهای این هفته شهرداری شاهین‌شهر عبارت‌اند از دیدار سرپرست شهرداری با رئیس جدید شورای شهر، پروژه مترو اصفهان-شاهین شهر و تقدیر از عملکرد آتش‌نشانان!
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمدعلی عزیزی سرپرست شهرداری، جمعی از معاونان و مدیران شهرداری شاهین‌شهر با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار نمودند.

در این دیدار سرپرست شهرداری شاهین‌شهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در صحن علنی شورا بر ارائه خدمتی صادقانه و بی‌منت برای شهروندان فهیم شهر تأکید نمودند.

آنان همچنین خاطرنشان ساختند: به‌طور یقین تا زمانی که مشغول انجام‌وظیفه‌ایم برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و کسب رضای حق‌تعالی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود و امیدواریم با وحدت و یکدلی یکدیگر بتوانیم با تمام توان به کار و تلاش در راستای اهداف عالیه شهر و شهرداری بپردازیم.

*کلنگ اجرایی متروی شاهین‌شهر – اصفهان به زمین زده خواهد شد

محمدعلی عزیزی سرپرست شهرداری شاهین‌شهر گفت: شاهین‌شهر یکی از شهرهای درحال‌توسعه و رو به رشد می‌باشد که در مجاورت کلان‌شهر اصفهان و صنایع بزرگ و بسیاری از مراکز مهم اقتصادی، آموزشی و نظامی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: عبور دو محور اصلی مواصلاتی شمال به جنوب کشور شامل آزاد راه‌های معلم و آزادگان در غرب و شرق شهر سبب گردیده که این شهر ازنظر موقعیت استراتژیک جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد.

عزیزی اظهار داشت: حجم بالای تردد روزانه خودرو در مسیرهای ارتباطی این شهر به شهرهای اطراف به‌ویژه مرکز استان و لزوم کاهش زمان سفرهای برون‌شهری، امنیت بیشتر سفرها، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و درنهایت حرکت به‌سوی توسعه پایدار شهری، شهرداری را بر آن داشت تا بخش قابل‌توجهی از توان فنی و سرمایه‌ای خود را به انجام مطالعات و عملیاتی شدن مترو صرف نماید.

 وی خاطرنشان ساخت: در این راستا گزینه‌های متعددی در خصوص امکان‌سنجی مسیر عبور مترو مطرح گردید و در نهایت عبور مترو به‌صورت روگذر از روفیوژ میانی بزرگراه آزادگان در دستور کار شهرداری قرار گرفت و پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز انجام عملیات اجرایی آغاز گردید.

سرپرست شهرداری شاهین‌شهر گفت: وجود حجم زیاد تأسیسات زیربنایی حائز اهمیت در مسیر مترو لزوم تعریف دسترسی‌های عرضی و محلی مناسب و موارد ایمنی عبور مترو در مجاورت بزرگراه سبب پیچیدگی‌های زیادی در فرایند طراحی و اخذ مجوزهای مربوطه گردید ولی در چند سال اخیر با همت و عزم مسئولان و تلاش بی‌وقفه دست‌اندرکاران پروژه، اقدامات مؤثری ازجمله ادامه مطالعات، تهیه نقشه‌های تکمیلی، تشکیل ده‌ها کارگروه ویژه و تخصصی در سطح استان و کشور، ارائه طرح نهایی در مراجع ذیصلاح، هماهنگی و همکاری مستمر با مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل‌ونقل و پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی، راه‌آهن جمهوری اسلامی، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کل کشور، پیگیری مستمر جهت مجاز نمودن عبور راه‌آهن شهری و حومه‌ای در محدوده بزرگراه‌های کشور و در نهایت تأیید نقشه‌های کل مسیر انجام و خوشبختانه اخذ مجوز مسیر به ایستگاه آخر رسیده است.

وی تصریح نمود: متروی شاهین‌شهر- اصفهان از اولین ایستگاه در محدوده میدان ولیعصر (عج) شاهین‌شهر آغاز و با گذر از روفیوژ میانی بزرگراه آزادگان به طول سیزده کیلومتر در آخرین ایستگاه در محدوده دانشگاه صنعتی به خط متروی اصفهان ملحق خواهد شد.

وی در پایان افزود: خوشبختانه به‌واسطه الطاف خاصه الهی، تلاش و همت مسئولان به‌خصوص اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مرتفع شدن موانع و مشکلات موجود در این مسیر پس از اخذ مجوز شورای عالی فنی و امور زیربنایی کلنگ عملیات اجرایی پروژه عظیم متروی شاهین‌شهر به اصفهان در ماه‌های آینده به زمین خواهد خورد تا یکی از حقوق و آرزوهای دیرینه شهروندان فهیم شاهین‌شهر به منصه ظهور درآید.

‍ *خدمت در آتش‌نشانی صرفاً یک شغل و حرفه نیست بلکه عشق به مردم است

به مناسبت هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش‌نشانی سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر دیدار نمودند.

مسئولان در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی و آتش‌نشانی به آتش‌نشانان با بیان اینکه خدمت در آتش‌نشانی صرفاً یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی بزرگ برای عاشقان کمک‌رسان به مردم است، اظهار داشتند: شغل آتش‌نشانی در عین سخت و دشوار بودن لذت خاصی داشته چراکه آتش‌نشانان تلاش می‌نمایند در بروز حوادث جان انسانی را نجات بخشند.

ایشان افزودند: روز آتش‌نشان روز تجلیل و پاسداشت مردانی از جنس ایثار، شهامت و شجاعت است که آتش عشق به انسان‌ها در وجودشان زبانه می‌کشد تا آتش سوزان حوادث را در زندگی همشهریان فرونشانند.

به گزارش صدای جویا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر دارای چهار ایستگاه در نقاط مختلف شهر با نود نیرو فعال می‌باشد و ماهانه حدود صد و سی عملیات توسط جان برکفان سازمان انجام می‌گردد که با توجه به فصول مختلف سال این رقم افزایش می‌یابد.

شایان‌ذکر است سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر یکی از مجهزترین سازمان‌های خدمات رسان در استان اصفهان است که تاکنون مفتخر به انجام مأموریت‌های بی‌شماری در محدوده و یا خارج از محدوده استان اصفهان شده است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی