پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
موجرین اصفهانی در این شرایط کرونایی هوای مستأجران را داشته باشند
نماینده اصفهان در اتاق اصفهان ایران گفت: از موجرین محترم اصفهانی تقاضا دارم در شرایط کنونی تحت عنوان همدلی هوای مستأجران را داشته باشند.
 

عباسعلی علی عباسی جزی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا در اصفهان ضمن تبریک نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و ماه بهار قرآن به اثرات ویروس منحوس کرونا در حوزه املاک پرداخت و اظهار کرد: همان‌گونه که عموم در جریان هستند، انتشار ویروس منحوس کرونا در سراسر جهان به‌خصوص در ایران مشکلات عدیده‌ای را برای مردم در حوزه‌های مختلف؛ اقتصادی، اجتماعی و حتی فرهنگی به وجود آورده است.

وی افزود: ازجمله اقشاری که در این رابطه آسیب زیادی متحمل شدند، مستاجرین می‌باشند این‌جانب به‌عنوان عضو کوچک اصناف این شهرستان از موجرین محترم اصفهانی تقاضا دارم در شرایط کنونی تحت عنوان همدلی هوای مستأجران را داشته باشند و حتی‌الامکان اجاره‌بها را در سال جدید تا رونق اوضاع کسب‌وکار افزایش ندهند و با عنایت به مشکلات جابجایی با شرایط سال قبل قرارداد تنظیم و تمدید نمایند.

مسؤول اتحادیه املاک و اتومبیل شهرستان شاهین‌شهر با بیان اینکه حوزه ساخت‌وساز به‌واسطه این ویروس در رکود بسیار عجیبی قرار گرفته است، در ادامه گفتند: بخش عمده‌ای از کسبه شهرستان شاهین‌شهر و میمه همچون سایر اقصی نقاط کشور مستأجرند که با پدیدار شدن این بیماری اساساً از اسفندماه تاکنون مغازه‌های آن‌ها تعطیل بوده و در واقع با تعطیل نمودن واحد صنفی خود سلامت مردم را به اقتصاد و درآمد ترجیح داده اند.

وی خاطرنشان ساخت: طبیعی است نه‌تنها در این مدت درآمدی نداشته بلکه خسارات زیادی را نیز متحمل شده‌اند لذا از مالکین واحدهای تجاری نیز استدعا دارم در جهت همراهی با بازاریان که از خود مردم می‌باشند تا حد توان در خصوص دریافت اجاره ماه‌های گذشته مساعدت و گذشت نمایند تا شاید بخشی از خسارات وارده به این قشر آسیب‌پذیر جامعه جبران گردد.

علی عباسی تأکید کرد امیدوارم با عنایات پروردگار مهربان و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) هر چه زودتر شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری مهلک در کشور عزیزمان ایران و دنیا باشیم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۷
آقای جویا

نظرات  (۱)

واقعا...شرایط خیلی سخت شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی