پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
بسته خبری صدای جویا برای روز 15 آذرماه که گذشت
مهم‌ترین رویدادهای خبری ایران و جهان در قالب «اخبار کوتاه» در روزی که گذشت 15 آذرماه 1399 از پایگاه خبری صدای جویا منتشر شد.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، مهم‌ترین رویدادهای خبری ایران و جهان در قالب «اخبار کوتاه» در روزی که گذشت ۱۵ آذرماه ۱۳۹۹ به شرح زیر است؛

  1. روحانی: به‌زودی به ۱۰۰ هزار آزمایش کرونا در روز می‌رسیم، هرجا برای ما روشن شود که شخصی قرنطینه را نقض کرده، جریمه خواهد شد./حتی اگر واکسن کرونا برسد، باز هم باید پروتکل‌ها اعمال شود.
  2. ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی یکشنبه ۱۶ آذر آغاز می‌شود.
  3. دبیر سابق شورای عالی نظام پرستاری: سرانه پرستار به تخت در ایران نسبت به کشورهای منطقه فوق‌العاده پائین است
  4. معاون کل وزارت بهداشت: در این روز‌ها و به دنبال تعطیلی‌های دوهفته‌ای در شهر‌های قرمز، شاهد کاهش موارد مراجعه سرپایی، بستری و مرگ‌ومیر بیماران کرونایی هستیم
  5. پلیس راهور ناجا: از روز شنبه به‌جز ۱۰ مرکز استان که هنوز در وضع قرمز هستند، خدمات تعویض پلاک عرضه می‌شود.
  6. وزرات خارجه آلمان: اروپا منتظر نظرات دولت جدید آمریکا درباره توافق هسته‌ای ایران است تا بتواند درباره آن تصمیم‌گیری کند. در حال حاضر باید به مفاد توافق هسته‌ای ایران پایبند باشیم و بعداً پیشنهادها را بررسی کنیم.
  7. سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: در ۶ روز گذشته حدود ۶۴۰۰ بیمار کرونایی با علائم مثبت نقض قرنطینه داشتند که از ورود آن‌ها به حمل‌ونقل عمومی جلوگیری به عمل آمد.
  8. پزشک استقلال: وریا غفوری مصدوم نیست اما به دلیل وجود یک کیست در ناحیه مینیسک با درد مواجه است که با انجام اقدامات درمانی به زودی به میادین باز می‌گردد.
  9. واکسیناسیون کرونا ویروس در روسیه در ۷۰ کلینیک شروع شد.
  10. نوبخت، معاون رئیس‌جمهور: حتما پس از لغو تحریم‌ها در نتیجه مصوبه اخیر دوستانمان در مجلس نه تنها ٢.٣ میلیون بشکه که حتی ۴.۶ میلیون بشکه نفت هم می‌توانیم صادر کنیم.
  11. با ادامه طرح محدودیت تردد بین مراکز استان‌ها و جریمه خودروها، سفر جاده‌ای با خودرو شخصی مثل دو هفته گذشته، ممنوع است.
  12. حریرچی: ۷۰ درصد کرونایی ها بر خلاف مقررات از شعاع ۲ کیلومتری قرنطینه خارج شده‌اند
  13. اکبرپور، بازیکن اسبق استقلال: فضای مجازی تبدیل به جولانگاه دلالان در فوتبال ایران شده است.
  14. مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران: آمریکا نمی‌تواند مسیر هوایی ایران را برای ایرلاین‌ها حذف کند. قطر روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ پرواز بر فضای ایران دارد.
  15. عمان با درج نام انصارالله در فهرست گروه‌های تروریستی با تصمیم دولت آمریکا مخالفت کرد.
  16. تعداد کرونایی‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن به ۱۱ نفر رسید و اعضای تیم اردو را ترک کردند و بازی ذوب آهن و شهر خودرو لغو شد./ جام جم
  17. زلزله‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر، در عمق ۷۷ کیلومتری زمین در نزدیکی شهرستان آلانیا در استان آنتالیا (ترکیه) روی داد.
  18. وزیر نفت: گازبهای ۳۰ درصد از مشترکان خانگی که مصرف کمتری دارند، رایگان محاسبه می‌شود.
  19. رییس اداره امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان: استفاده از تست سریع کرونا در بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های تشخیص طبی ممنوع است
  20. رئیس اتاق اصناف تهران: ساعت فعالیت اصناف تهران در همه بخش‌های مجاز به فعالیت، همچنان تا ساعت ۲۰ تعیین شده است.
  21. شکایت «کنکوری های نظام قدیم» و درخواست آنان برای تمدید کنکورشان در سال ۱۴۰۰ امروز به کمیسیون اصل ۹۰ واصل شد
  22. معاونت بهداشت وزارت بهداشت: اسپری کردن مستقیم ضدعفونی‌کننده الکلی بر روی تلفن همراه منجر به ورود محلول به درون گوشی و در نهایت آتش‌سوزی یا انفجار می‌شود. /تسنیم
  23. سعید بزاز نایب رئیس شورای شهر: محمد عبیاوی شهردار بندر امام خمینی (ره) با حکم استاندار خوزستان تعلیق شد.
  24. استاندار خوزستان: آسیب‌دیدگان آب‌گرفتگی‌ها تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند.
  25. شرکت برق استان گلستان: سارقان در سال جاری بیش از ۵ میلیارد تومان به تاسیسات برقی در استان خسارت زدند.
  26. شرکت فایزر از واکسیناسیون گسترده و سریع کرونا منصرف شد.
  27. ۲۹ نفر به اتهام ارتباط با عوامل کودتای ۴ سال پیش در ترکیه بازداشت شدند.
  28. وزیر خارجه عربستان: آمریکا پیش از مذاکره با ایران با ما مشورت کند. این تنها راه دست یافتن به توافقی با دوام است.
  29. مراسم بزرگداشت شهید فخری‌زاده یکشنبه برگزار می‌شود.
  30. مدیر شبکه بهداشت شاهین شهر خبر داد؛ آغاز فعالیت سه مرکز تشخیص سریع کرونا در شاهین شهر/با اجرای بازرسی ضربتی و نظارت بر مشاغل؛ مهر و موم ۸ واحد متخلف در شاهین شهر و میمه
  31. معاون اقتصادی استانداری اصفهان از افزایش نرخ بیکاری از ۱۰.۳ به ۱۱.۳ درصد در سه ماه ابتدای سال جاری به علت شیوع کرونا خبر داد.
  32. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۳۰۵ بیمار مبتلا به کرونا و فوت ۳۱ بیمار دیگر طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.همچنین آمار قربانیان کرونا در ایران از مرز ۵۰ هزار نفر فراتر رفت.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی