پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
بودجه پیشنهادی سال 1400 شهرداری شاهین‌شهر، 287 میلیارد تومان است
شهردار شاهین‌شهر با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال 1400 شهرداری، 287 میلیارد تومان است، گفت: حدود 53 درصد بودجه به هزینه‌های عمرانی اختصاص‌یافته است.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، دویست و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر عصر امروز (سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۹) با تحویل لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری و در بخش دوم جلسه با حضور امیر سرتیپ دوم محسن آذر افروز ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری پایان یافت.

احمدرضا پری تبار شهردار شاهین‌شهر در جلسه تقدیم بودجه شهرداری به شورای اسلامی شهر ضمن عرض تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و دهه مبارک فجر به بودجه ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: علی‌رغم شرایط نامساعد اقتصادی و پیامدهای ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه ولی توانستیم با توکل بر خداوند متعال، همت همه کارکنان و کارگران و حمایت عزیزان شورای اسلامی شهر خدمات مطلوبی را به شهر و شهروندان ارائه نماییم.

وی در ادامه با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری، ۲۸۷ میلیارد تومان است، افزود: حدود ۵۳ درصد بودجه به هزینه‌های عمرانی و ۴۷ درصد به هزینه‌های جاری اختصاص‌یافته است.

شهردار شاهین‌شهر با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری بر اساس واقعیت‌ها و نسبت به سال گذشته ارزیابی و تدوین کرده‌ایم، بیان داشت: در این بودجه شاخصه‌هایی همچون افزایش سرانه فضای سبز، تکمیل پروژه‌های مهم و دیگر خدمات در نظر گرفته‌شده تا انشاء الله بتوانیم خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارجمند ارائه نماییم.

وی ضمن اشاره به مشکلات فعلی منابع درآمدی شهرداری، درآمدهای پایدار را بهترین راه برای وصول بودجه سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: از همیاری‌ها و مساعدت‌های همه اعضای محترم شورای اسلامی شهر در راستای تصویب لوایح تشکر و قدردانی می‌کنم.

علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر نیز در این جلسه ضمن تبریک ولادت فرخنده حضرت زهرا (س) و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از شهردار و سایر دست‌اندرکاران تدوین بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ تشکر و گفت: امیدواریم با تشکیل کمیسیون‌های مربوطه و همچنین کارشناسی‌های لازم، بتوانیم بودجه را در زمان مقرر تصویب نماییم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی