پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
چکیده داغ‌ترین رویدادهای خبری ایران و جهان را در صدای جویا بخوانید
مهم‌ترین رویدادهای خبری ایران و جهان در قالب «اخبار کوتاه» در 24 ساعت گذشته در بهمن‌ماه 1399 از نگاه پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا منتشر شد.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، چکیده داغ‌ترین رویدادهای خبری ایران و جهان را در قالب «مجله خبری» در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ به شرح زیر است؛

  1. انتخابات هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان برگزار شد
  2. ثبت‌نام کنکور سراسری به‌عنوان مهم‌ترین آزمون کشوری از روز ۱۲ بهمن آغاز و تا ۱۸ بهمن صورت می‌گیرد
  3. سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد روزی ۵۸ هزار تن زباله در کشور تولید می‌شود.
  4. جهانگیری: واکسن مورد تائید وزارت بهداشت را وارد می‌کنیم.
  5. زنگنه وزیر نفت: نقطه ضعفم این بود که این دوره وزیر شدم.
  6. رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت: من حتماً واکسن کوبایی تزریق می‌کنم، آنجا می‌خواستند واکسن را به من تزریق کنند، اما گفتم این کار را جلوی مردم کشورم انجام می‌دهم تا مردم کشورم ببینند.
  7. با موافقت نمایندگان مجلس، معلمان قرآن و پرورشی با آزمون به استخدام آموزش و پرورش درمی‌آیند.
  8. وزیر نیرو: در شرایط کنونی پیشنهاد تشکیل وزارت انرژی آدرس غلط دادن است.
  9. آیت الله عبدالله نظری که از یکشنبه چهارم بهمن ماه به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد روز یکشنبه در سن ۸۸ سالگی به دیار معبود خود شتافت.
  10. وزیر راه و شهرسازی: رفتار خلبان ترکیش ایر غیر منطقی بود، وی می توانست به فرودگاه اصفهان برود.
  11. طبق اعلام نیروی انتظامی، روز گذشته (شنبه) تعداد ۲۶ هزار و ۵۱۲ پیامک به رانندگان خاطی و بی‌توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ارسال شد.
  12. شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد رسید.
  13. رییس پلیس اماکن عمومی پایتخت: در جلسه این هفته ستاد مبارزه با کرونا، بازگشایی استخرها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  14. حاجی دلیگانی نماینده اصفهان: نماینده نیروی انتظامی هم باید بخاطر ادبیات نادرست مامورش مانند نماینده مجلس عذرخواهی کند.
  15. سازمان نظارت بر ارتباطات روسیه (روس کوم نادزور) اعلام کرد که به تلگرام هشدار داده است که اطلاعات در مورد شهروندان روسیه را از کانال های خود حذف کند.
  16. رئیس سازمان اورژانس کشور: از زمان شیوع کووید ۱۹ در کشور (اسفند ۹۸) تا به امروز ۹ نفر از پرسنل اورژانس بر اثر ابتلا به کرونا شهید شده و ۶۲۰۰ نفر هم به این ویروس مبتلا شدند.
  17. سی ان ان: ۵ وکیل مدافع «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا از تیم دفاع وی در استیضاحش که قرار است ۸ فوریه در کنگره انجام شود، عقب نشینی کردند.
  18. مناطق ۱۸، ۲۰، ۱۹، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ به ترتیب شش منطقه ارزان قیمت شهر تهران هستند
  19. جهانگیری: واکسیناسیون پیش از نوروز ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.
  20. فرمانده کل سپاه: امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که از برجام واقعا بی نیاز شده‌ایم.
  21. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی: صدور بخشنامه اجرایی توقف انتشار دفترچه‌های کاغذی طی روزهای آینده/ایرنا
  22. همزمان با آغاز ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی؛ ۱۳ طرح بزرگ وزارت نیرو دیگر با حضور رئیس جمهور و بصورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
  23. تعرفه اینترنت زیرساخت، با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات، ۲۵ درصد کاهش یافت.
  24. رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت: تا چند هفته دیگر واکسن کوبایی به ایران وارد می شود
  25. وزارت بهداشت از ثبت بیش از ۵ هزار طرح تحقیقاتی درباره کرونا در دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.
  26. سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از روز یکشنبه آغاز شد و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.
  27. با تصویب شورای شهر تهران بهای طرح ترافیک سالانه ٢۵ درصد افزایش پیدا کرد.
  28. معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید، هفته آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت می‌شود.
  29. رئیس شورای شهر تهران: اجرای همه مصوبه های شورا مانند لایحه تهران بیدار و زیست شبانه برای زمان کرونا نیست.
  30. وزیر راه و ترابری: در دهه فجر، بیش از ۵۰۰ طرح بزرگ ملی در حوزه راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
  31. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: وام ودیعه مسکن به ۱۹۱ هزار مستاجر پرداخت شد.
  32. معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد از تصویب طرح «ارتقاء بهره وری مبتنی بر عملکرد پرستاران» و ایجاد فوق العاده ویژه پرستاری و پرداخت ۴ درصد سختی کار به پرستاران خبر داد.
  33. در چهارمین جلسه دادگاه جرم سیاسی به اتهامات محمدعلی وکیلی رسیدگی شد که هیات منصفه با اکثریت آرا متهم را مجرم ندانست.
  34. بانک مرکزی: در ۹ ماه امسال به ۷۶۳ شرکت دانش‌بنیان معادل ۱۹۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
  35. متخصصان علوم پزشکی: افراد مبتلا به عفونت کووید ۱۹ باید به طور موقت از ورزش کردن پرهیز کنند حتی اگر علائمی نداشته باشند.
  36. بایدن: ۳۰ میلیون آمریکایی غذای کافی برای خوردن ندارند.
  37. مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی: متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۵ هزار و ۶۹۰ تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۲۱ هزار و ۵۷۰ تومان و در خرده فروشی‌ها ۲۴ هزار تومان است.
  38. رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: بازه زمانی برای ثبت نام وام‌های دانشجویی احتمالا در بهمن ماه جاری و بعد از انتخاب واحد دانشجویان خواهد بود.
  39. فرماندار تهران با تاکید بر اینکه زیست شبانه در تهران با وجود کرونا معنا ندارد بررسی این طرح را نیز منوط به اتمام وضعیت کرونایی در تهران دانست.
  40. معین، رئیس شورای عالی نظام پزشکی: کشور در لبه پرتگاه موج چهارم کرونا قرار دارد، واردات فوری واکسن استاندارد از ضروریات است.
  41. سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: از روز سه شنبه این هفته وارد بررسی بودجه میشویم/یا رد می شود یا تایید؛ راه وسطی وجود ندارد/برخی رانت ها از بودجه حذف شد.
  42. محرز، عضو ستاد مقابله با کرونا: واکسن ساخته شده ایرانی در ستاد اجرایی فرمان امام توانایی مقابله با ویروس انگلیسی کرونا را دارد.
  43. صندوق پالایش یکم که از زمان عرضه روند نزولی داشت، بعد از چند روز معامله در مدار مثبت امروز مجدد به قیمت زمان عرضه رسید و از ضرر خارج شد.
  44. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: اعضای برجام مشخص هستند و عربستان جایی در این توافق ندارد، جمهوری اسلامی نیز نقشی برای ریاض در برجام قائل نیست.
  45. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۳۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال حوالی جنت‌آباد خبر داد.
  46. پس از اقدام تحریک‌آمیز آمریکا در اعزام ناوگروه به دریای چین جنوبی، بمب‌افکن‌های چین حمله به این ناوگروه را شبیه‌سازی کردند.
  47. نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با فروش یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۹۹ نسخه کتاب به ارزش ۶۴۰ میلیارد و ۲۵۸ میلیون و ۷۷ هزار و ۵۶۸ ریال به کار خود پایان داد
  48. حضور وزیران صمت، دادگستری و نیرو در کمیسیون‌های این هفته مجلس
  49. نام‌نویسی در آزمون سراسری از روز یکشنبه در پایگاه سنجش آموزش آغاز می‌شود و تا ۱۸ بهمن ادامه دارد
  50. اعدام رئیس گروه ربایش پنج نفر از مرزبانان در سراوان/ بامداد روز شنبه حکم مجازات یکی از سرکرده‌های گروهک وابسته به جیش الظلم در سیستان و بلوچستان اجرا شد
  51. وزیر بهداشت (در نامه‌ای به معاون بهداشت): در همه مبادی ورودی (هوایی، زمینی و دریایی) کشور تست کرونا گرفته شود
  52. سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: از روز سه شنبه بررسی بودجه در صحن علنی مجلس انجام خواهد شد
  53. منابع خبری عراق از طوفان گرد و خاک در استان نجف خبر دادند؛ یک تن جان‌باخت و ۱۵۰ نفر مصدوم شدند
  54. معاون وزیر ورزش: معارفه پرسپولیس با مجموعه فرابورس انجام شد. جلسه معارفه استقلال ۱۴ بهمن انجام می‌شود و اقدامات نهایی در حال اجراست
  55. معاون اول رئیس جمهور: هیئت دولت بیش از ۱۱۸۰ میلیارد تومان برای ساماندهی مسکن و فاضلاب شهرهای اهواز، ماهشهر و بندر امام تخصیص داد
  56. ستاد مبارزه با موادمخدر: توزیع متادون در داروخانه‌ها و خروج آن از کلینیک‌های درمان اعتیاد منتفی شده است
  57. هشدار حیدر العبادی درباره تلاش برخی طرفها در خصوص فتنه انگیزی در عراق
  58. صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود از امکان رشد ۸.۱ درصدی اقتصاد چین در سال ۲۰۲۱ خبر داد.
  59. ابتلای دومین نماینده کنگره امریکا به کرونا پس از تزریق واکسن فایزر
  60. رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره پرونده برخورد نماینده مردم سبزوار با سرباز راهورگفت: راهور ناجا در دادستانی طرح شکایت کرده است
  61. رییس مجلس شورای اسلامی در حکمی وحید یامین‌پور را به عنوان مشاور رئیس مجلس و دبیر کارگروه تحول فرهنگی منصوب کرد
  62. بهره‌برداری و کلنگ زنی ۸۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۳۳۶ میلیارد تومان در دهه فجر در شهرستان شاهین شهر و میمه اصفهان
  63. دادستان عمومی و انقلاب شهریار اعلام کرد: محموله ۵۶۰ کیلوگرمی مرفین که در پوشش کنسرو تن ماهی جاساز شده بود، شناسایی و توقیف شد.
  64. در نخستین روز دهه مبارک فجر صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شاهین شهر در جوار قبور پاک و مطهر شهدای گمنام شهر برگزار گردید.
  65. در اولین همایش تجلیل از فعالان فرهنگی شهرستان شاهین شهر و میمه از ایثارگران فعال در حوزه فرهنگی تجلیل شد.
  66. سرهنگ حمیدرضا مجیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌ شهر و میمه گفت: برای حل مسائل و مشکلات کشور، به انقلاب و انقلابی گری نیاز است، اما نه انقلاب تئوری و لغوی به معنای دگرگونی بلکه حرکت در مسیر انقلابی جمهوری اسلامی که یک سیر دائمی به روز و ادامه‌ دار در همه امور است.
  67. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر به صورت حقیقی و مجازی در این شهرستان داد.
  68. گزارش مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که در تابستان سال ۹۹، در مجموع ازدواج ۹ هزار و ۵۸ دختر ۱۰ تا ۱۴ ساله ثبت شده است.
  69. وزیر راه و شهرسازی ایران طی حکمی مهری صفری مشاور امور بانوان وزارت راه را به عنوان نماینده ویژه خود و رئیس ستاد پرداخت خسارت به بازماندگان هواپیمای سرنگون شده اوکراینی توسط سپاه پاسداران منصوب کرد.
  70. رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: اگر مسؤولان اگر چاره‌اندیشی برای ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی نکنند باید فاتحه این نهاد انقلابی را در شاهین‌شهر و میمه خواند.
  71. اکرم پوربخت مدیر گروه شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی ایران: بیش از پنج درصد جمعیت دنیا کم شنوا و ناشنوا هستند و این عارضه درمان دارویی ندارد.
  72. بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: در مورد آقای رئیسی هیچ مانعی برای ثبت‌نام وجود ندارد و اگر ایشان وارد صحنه شوند هم به نظرم حامیان خود را دارند اما باید ببینیم خود ایشان چه تصمیمی می‌گیرند.
  73. منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان شد
  74. بر اساس اولین قیمت‌های اعلام شده از بازار طلای امروز، بهای سکه طرح جدید با حدود ۲۵۰ هزار تومان کاهش به ۱۰ میلیون و ۸۱۰ هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
  75. جریمه ۴۴۰ میلیاردی خودروها برای منع تردد استاندار، تهران گفت: تا هفته گذشته ۲.۲ میلیون خودرو در کشور جریمه ۲۰۰ هزار تومانی تردد شده‎اند. باید برای فصل گرما در ساعت منع تردد تجدیدنظر شود. چون در زمینه کرونا سخت‎گیری می‎کنیم به من و دکتر زالی تندرو می‌گویند.
  76. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن: ۳۵۵ هزار مستاجر درخواست وام ودیعه مسکن کرده اند و این وام تاکنون به ۱۹۱ هزار مستاجر پرداخت شده که مبلغی معادل ۳ هزار و نهصد میلیارد تومان است
  77. شبکه ۱۳ اسرائیل اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، ماه آینده در سفری رسمی عازم امارات و بحرین خواهد شد.
  78. ارتش میانمار پس از بازداشت آنگ سان سوچی و دیگر مقام‌های حزب حاکم، یک سال وضعیت اضطراری اعلام کرد.
  79. معاون ستاد کرونای استان تهران: آمار مراجعات سرپایی بیماران کرونا در برخی بیمارستان‌ها دو برابر شده است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی