پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
زنگ سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراها در شاهین‌شهر به صدا درآمد
تاجمیری فرماندار امروز در جلسه هماهنگی امور اجرایی انتخابات شاهین‌شهر و میمه زنگ سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا را به صدا درآورد.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بر اساس اعلام وزارت کشور ثبت‌نام برای ششمین دروه انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۲۰ اسفندماه جاری شروع می‌شود و هم‌اکنون نامزدهای انتخاباتی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حال پیگیری دریافت استعلامات خود از نهادهای امنیتی و همچنین برگزاری جلسات و رایزنی با افراد مختلف جهت حضور و ثبت‌نام در این ماراتن بزرگ هستند.

در ادامه این گرم شدن تنور انتخابات در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه همچون سایر اقصی نقاط کشور صبح امروز ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۹ یعنی ۱۰ روز مانده تا آغاز نام‌نویسی از کاندیداهای انتخاباتی، جلسه هماهنگی امور اجرایی انتخابات شهرستان شاهین‌شهر و میمه به ریاست اسفندیار تاجمیری فرماندار و با حضور اعضا در محل فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار شد.

تاجمیری با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات یکی از مهم‌ترین وظایف فرمانداری و بخشداری‌ها می‌باشد و فرآیند اجرایی آن از روز ۲۰ اسفندماه با ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای شهری شروع خواهد شد، اظهار داشت: بایستی با فراهم نمودن به‌موقع امکانات لازم و همت نیروی انسانی متعهد و متخصص و بخش‌های مردمی زمینه برگزاری انتخابات قانونی را در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه فراهم آوریم.

وی ضمن اشاره به انتخابات به‌عنوان نماد مردم‌سالاری دینی و با تأکید و اصرار بر گفتمان قانون‌گرایی و توسعه نظم و انضباط اجتماعی و تقویت مردم‌داری و جامعه‌محوری و کاهش و حذف ترجیح دوگانه ملاحظه و مصلحت غیرضروری در ادامه اضافه کرد: بر رویکردهای قانونی و منصفانه در اداره شهرستان به‌عنوان یکی از راهکارهای اساسی تقویت اعتماد و جلب مشارکت مردم و تحقق پیشرفت متناسب شهرستان تلاش کرده‌ایم.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر پیگیری اختیارات و مسئولیت‌های قانونی حوزه اجرایی انتخابات اظهار بیان داشت: زمینه حضور و مشارکت و رقابت سازنده و سالم سلیقه‌ها و اشخاص مختلف در انتخابات بر اساس ترتیبات قانونی باید فراهم شود.

وی در ادامه از مدیران و کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه خواست بر اساس موازین قانونی و بنابر ملاحظات عرفی و اجتماعی حوزه اجرایی مراقبت و بی‌طرفی در فرآیندهای اجرایی انتخابات و رویکردهایی سازمانی و شخصی خود بکار گیرند و از هر نوع اقدام یا موضع‌گیری شائبه برانگیز پرهیز نمایند.

تاجمیری در ادامه با اشاره به تعیین اعضای هیات نظارت انتخابات شهرستان شاهین‌شهر و میمه، گفت: دفاتر این هیئت‌ها تا پایان هفته جاری در ستاد فرمانداری و بخشداری‌ها مستقر می‌شوند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همچنین در خصوص تمهیدات بهداشتی و مدیریت بیماری کرونا در مرحله ثبت‌نام انتخابات خاطرنشان ساخت: در این مرحله از انتخابات دستورالعمل‌های بهداشتی تهیه‌شده که بر این مبنا همه کمیته‌های اجرایی انتخابات موظف شده‌اند تمامی تمهیدات لازم بهداشتی از قبیل ضدعفونی و پیش‌بینی فضای مناسب استقرار، رعایت دقیق فاصله‌گذاری و تهیه همه اقلام و لوازم بهداشتی مورد نیاز را تدارک ببینند.

در پایان این جلسه پیرامون نیازهای کمیته‌های تخصصی امور اجرایی انتخابات و اجرای مواد ۲۱ و ۷۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی متضمن همکاری ادارات و نهادها در برگزاری انتخابات بررسی و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۰
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی