پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
بانوان قهرمان مسابقات ورزشی در این شرایط کرونایی نیازمند حمایت مسوولان هستند
قهرمان مسابقات ورزشی کیوکوشین کاراته گفت: بانوان قهرمان مسابقات ورزشی در این شرایط کرونایی بیشتر به حمایت مسوولان نیازمند هستند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، آیدا رضازاده متولد ۱۳۸۲ ورزشکار و قهرمان مسابقات ورزشی کیوکوشین کاراته می‌باشد. این نوجوان ۱۸ ساله شاهین‌شهری که از سال ۹۴ پا به عرصه ورزش آن‌هم در رشته کیوکوشین کاراته گذاشته توانسته با پشتکار، حمایت خانواده و مربیان فدراسیون ورزشی به موفقیت‌های چشم‌گیری در سطح جهانی، کشوری و استانی و همچنین شهرستانی دست پیدا کند.

وی در گفت‌وگو با این رسانه اظهار کرد: کاراته یکی از ورزش‌های رزمی پرطرفدار در کشور بوده که سبک‌های مختلفی دارد، شوتوکان، شیتوریو، گوجوریو، وادوریو، کان ذن ریو، کیوکوشین، جوکای‌ دو و جیسین کاراته از سبک‌هایی است که در کشور ما فعال بوده و ورزشکاران بسیاری را در خود جای‌داده است.

رضازاده با بیان اینکه ورزشکاران ایران به‌خصوص بانوان در ورزش‌های رزمی مانند کاراته مستعد بوده و می‌توانند در رده‌های مختلف جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند، گفت: کاراته ورزشی حساس است و باید به آن توجه شود، اما در حال حاضر مورد حمایت مطلوبی قرار نگرفته و یا به عبارتی به آن توجه زیادی نمی‌شود، با این حال افتخارات بسیاری توسط ورزشکاران استان اصفهان و به‌خصوص شهرستان شاهین‌شهر و میمه کسب‌شده و آن‌ها هنوز برای رسیدن به مقاطع بالاتر می‌کوشند.

متذکر شد: مربیان کیوکوشین از لحاظ فنی بسیار کارآمد هستند و تمرینات مستمر و مناسبی به ورزشکاران ارائه می‌کند، ورزشکاران دو نوع تمرین به نام‌های عمومی و قهرمانی دارند، قهرمانی برای ورزشکاران دارای کمربند قهوه‌ای به بالا بوده و به‌صورت تخصصی کار می‌شود، کلاس‌های عمومی در طول هفته یک تا یک و نیم ساعت به طول می‌انجامد.

این بانوی ورزشکار شاهین‌شهری تصریح کرد: بودجه خاصی در اختیار ورزشکاران قرار نمی‌گیرد اما تشویق‌های مؤثری توسط مربیان صورت می‌گیرد، البته باید در نظر داشت که بدون بودجه و حمایت تنها تا حد مشخصی می‌توان پیشرفت کرد و ورزشکاران در همان سطح می‌مانند اما در صورت حمایت قطعاً می‌توان به مقاطع بالاتری دست یافت.

آیدا رضازاده در ادامه با بیان اینکه بهترین ابزاری که امروز می‌تواند جوانان را از خطرات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی حفظ کند ورزش است، چراکه ورزش نقش مهمی در کشف و شکوفایی استعدادهای آن‌ها و تخلیه هیجان‌های آن‌ها دارد، بیان داشت: شرایط کرونایی حاکم بر کشور کمی شرایط را در حوزه ادامه تمرینات ورزشی برای ما سخت کرده است و بانوان قهرمان مسابقات ورزشی در این شرایط کرونایی بیشتر به حمایت مسوولان نیازمند هستند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی