پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

شاهین‌شهر و میمه در هفته‌ای گذشت

پنجشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲ ق.ظ

خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا از آخرین رویدادها و اتفاقات شهرستان شاهین‌شهر و میمه در هفته که گذشت گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جهت اطلاع مخاطبین آخرین اخبار و رویدادهای شهرستان شاهین شهر و میمه در هفته که گذشت.

*بازدید سردار رضا طلائی نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع، به همراه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان، مدیرعامل شرکت هسا و اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر از محله مسکن مهر شاهین‌شهر و بررسی مسائل مربوط به الحاق زمین جهت توسعه فضای سبز در مجموعه مسکن مهر

*بازدید معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع، بهمراه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر از کوی منازل سازمانی مهدیه شاهین شهر و بررسی مسائل مربوط به مدرسه و فضای آموزشی این مجموعه

*قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با حضور در شرکت ساخت تجهیزات سپاهان مپنا واقع در شهرک صنعتی بزرگ از آخرین دستاوردهای این گروه صنعتی در حوزه های صنایع نیروگاهی، نفت و گاز و ریلی بازدید و همچنین در نشستی با حضور مدیر کل صنعت معدن تجارت استان و فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه مسائل و چالش های پیش روی این شرکت را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

*در آیینی با حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، معاون مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری، بخشدار بخش میمه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میمه، مجموعه بازار روز میمه در متراژ ۲۱۰ مترمربع جمعا با اعتبار سی میلیارد ریال و در راستای اشتغال ۱۰ نفر از بومیان شهر میمه به بهره‌برداری رسید.

*مراسم بزرگداشت ارتحال عالم ربانی و استاد اخلاق آیت الله محمدعلی ناصری(قدّس سرّه)با حضور مسئولین شهرستان،خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مردم در محل مصلی اهل البیت(ع) شاهین شهر برگزار شد.

*آیین افتتاح و بهره برداری از ایستگاه شماره یک پلیس راهور میمه، با حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، معاون مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری، بخشدار بخش میمه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میمه برگزار شد. این پروژه با هدف استقرار پلیس راهور و در راستای تامین امنیت جاده، تسهیل بخشی و نظارت ترافیکی بر راهها از بخش میمه تا پلیس‌راه مورچه خورت و همچنین از طرف شمال تا شهرستان دلیجان، با زیربنای ۷۰ مترمربع و اعتبار ۶ میلیارد و پانصد میلیون ریال در مدت ۴ ماه احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

*همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، آیین افتتاح و بهره برداری از کارگاه دوزندگی و تولید لباس، خصوصی ساز (نیکولیا ) در روستای ازان با حضور ،فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، معاون مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری،بخشدار بخش میمه،دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای ازان برگزار شد. اعتبار این کارگاه دوزندگی ۳۰ میلیارد ریال، با ۱۵۰۰ مترمربع زیربنا و ایجاد اشتغال برای ۵۰ نفر از بانوان می باشد. همچنین با عملیاتی شدن قسمت دوم این کارگاه و راه اندازی خط تولید پالتو و مانتو در آن، در بخش برش نیز فرصت اشتغال برای ۵۰ بانوی دیگر فراهم خواهد شد‌.

*طی آئینی از زحمات سرپرست شهرداری لابید آقای “بهروز سربلوک زاده” تقدیر و طی حکمی از سوی استاندار اصفهان آقای “حمیدرضا جاوید پرور” به عنوان شهردار جدید لایبید معرفی شد.

*طی حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، سرهنگ مهدی ابراهیمی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی و از زحمات سرهنگ حمیدرضا مجیری تقدیر شد.

*انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد( علی صالحی : رییس- خانم یونسی : نایب رئیس-علیرضا شانظری : منشی-مصطفی عظیمی : خزانه دار)

*اطلاعیه اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر ومیمه؛  قابل توجه زوار اربعین حسینی-بمنظور ساماندهی و برنامه ریزی گروهی و تامین سرویس ایاب و ذهاب با هماهنگی های صورت گرفته با راهداری و پایانه های مسافربری لازم است به نکات ذیل توجه فرمایید:
۱_زائرینی که بصورت گروهی ثبت نام نموده اند سرگروه بهمراه مشخصات اعضای گروه به اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر ومیمه مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۳۲۷۷۰۰۸۴تماس بگیرند
۲_زائرینی که انفرادی ثبت نام کرده اند و مایلند درگروهها سازماندهی شوند مشخصات خودرا به شماره ۰۹۱۳۲۷۷۰۰۸۴پیامک کنند. نام و نام خانوادگی، کدملی، نام پدر، جنسیت، تاریخ حرکت، تاریخ برگشت و…

*نشست هماهنگی برنامه های شهرداری در هفته دفاع مقدس با حضور معاون اجرایی و خدمات شهری، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی ، مشاور شهردار و سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل و جمعی از مدیران شهرداری برگزار گردید.

کد خبر؛ ۲۴۷۵۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۰
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی