پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

آتشپاد مجتبی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۴۵ حادثه در شهر شاهین‌شهر اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در سال جاری تاکنون بیش از هزار نفر در سطح ادارات و آموزشگاه‌ها از آموزش‌های اطفا حریق و حوادث سازمان بهره‌مند شده‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر به برگزاری ۳ دوره آموزش آتش‌نشانان داوطلب در سال جاری در راستای آموزش شهروندی اشاره نمود و گفت: امسال بیش از ۲۰۰ نفر موفق به اخذ گواهینامه آتش‌نشان داوطلب شده اند.

وی صدور دستورالعمل ایمنی، بررسی و کنترل نقشه‌های معماری، صدور پایان کار، استعلام کمیسیون ماده ۱۰۰، بررسی و تأیید نقشه سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، صدور طرح ایمنی مراکز درمانی و تجاری و نیز خرید یک دستگاه کامیونت و تجهیز آن، خرید و تجهیز خودرو برای امداد کوهستان، بازسازی خودروهای سواری و پیشرو سازمان را از جمله اقدامات سازمان در حوزه پیشگیری از حوادث و تجهیزات عنوان نمود.

وی به استقرار ۴ ایستگاه آتش‌نشانی در نقاط مختلف شاهین‌شهر با ۹۲ نیروی عملیاتی اشاره نمود و افزود: جان‌برکفان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر در زمان حادثه برای حفظ جان و مال شهروندان ارجمند از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

کد خبر؛۲۴۸۰۰

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی