پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۴ نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت که در محلات مختلف شاهین شهر و شهرهای گز و گرگاب اقدام به سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو می نمودند را شناسایی کنند‌.

وی افزود این سارقان منزلی مسکونی را در یکی از محلات شهر گرگاب پاتوق خود قرار داده و موتورسیکلت های مسروقه را در محل اوراق و قطعات آنها را به فروش می رساند که طی یک عملیات ضربتی هر چهار متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف قطعات اوراق شده بیش از ۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه اموال مسروقه دیگر در بازرسی از پاتوق سارقان بیان داشت متهمان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی، به ۵۱ فقره سرقت موتور سیکلت، قطعات خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ ثابت راسخ خاطرنشان کرد: با شناسایی مالباختگان اموال مسروقه به آنها تحویل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف خودروها و موتورسیکلت‌ها ی پارک شده در فرعی ها و مناطق مسکونی سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 کد خبر؛ ۲۵۷۰۵

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی