پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سیدمحمدرضا کاظمی طباء در این جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی سال و ایام نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و سطح توان خرید عموم مردم ، نظارت و جلوگیری از تخلفات صنفی بایستی با جدیت بیشتری توسط اعضاء کارگروه دنبال شود چرا که این مهم علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلفات عده ای سودجو خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از سطح بازار و همچنین گزارشات واصله مردمی افزود: درج نکردن قیمت‌ها در برخی فروشگاهها و تفاوت قیمت برخی از اجناس در قیاس با دیگر شهرستان ها از جمله مواردی است که شهروندان خواهان رسیدگی به آن هستند و بر این اساس، دستگاه‌های نظارتی با حساسیت بیشتر و بدون اغماض با متخلفان و معدود افرادی که بدون توجه به مشکلات مردم سعی در افزایش قیمت کالاها دارند عمل نمایند.

فرماندار شاهین شهر و میمه برپایی نمایشگاه‌ بهاره را یکی از محورهای اصلی تنظیم بازار شب عید عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه، استفاده از ظرفیت قانونی در تعدیل قیمت‌ها و عرضه کالاهایی که مردم به آن نیاز مندند می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: در برپایی این نمایشگاه اولا اولویت با کسبه شهرستان و افراد بومی است و در وهله دوم نحوه قیمت‌ گذاری کالا است که باید پایین‌تر از نرخ بازار عرضه شود. جذب اقلام سهمیه ای شهرستان برای رفاه هر چه بیشتر شهروندان، نظارت بر نانوائی ها ، انجام بازرسی دقیق و مستمر بر توزیع کالا و بهره مندی از ظرفیت های مشترک ادارات و دستگاههای ذیربط از دیگر موارد مطرح شده توسط فرماندار شهرستان درجلسه ستاد تنظیم بازار بود.

کد خبر؛ ۲۵۹۲۵

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی