پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال موجود در ساختمان در حال ساخت خود در یکی از محلات شاهین شهر توسط نگهبان این ساختمان و متواری شدن وی به مکانی نامعلوم بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود با توجه به اینکه سارق از اتباع غیرمجاز شهرستان بود و تنها سرنخ موجود، حضور او در شهر گرگاب بود، ماموران کلانتری گرگاب مامور دستگیری وی شدند و با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه متهم را شناسایی و اورا در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به فروش اموال مسروقه به یک مالخر اقرار و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از مالکان ساختمان‌های نیمه ساز خواست از قرار دادن اموال و وسایل با ارزش در ساختمان خود خودداری و در هنگام استخدام نگهبان دقت لازم را داشته باشند و از استخدام اتباع فاقد مجوز اقامت و افراد ناشناس و غیر مطمئن خودداری کنند.

کد خبر؛۲۵۹۴۲

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی