پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

سید رسول هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، با تبریک ایام‌الله دهه فجر و همچنین اعیاد رجب و شعبان اظهار کرد: رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی در آبان‌ماه ۱۴۰۰ در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان علمی و پژوهشی سراسر کشور از هوش مصنوعی به‌عنوان یک مسئله مهم و آینده‌ساز نام بردند و تأکید کردند که باید در این حوزه جزو جایگاه‌های برتر جهان باشیم.

وی افزود: به همین خاطر و به دلیل با اهمیت بودن مسئله اولین همایش کاربرد هوش مصنوعی در متاورس هفته آینده ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر تصریح کرد: در این همایش یک‌روزه آخرین دستاوردها و فعالیت‌های صورت در حوزه هوش مصنوعی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی در پایان افزود: از دانشگاه‌های مختلف در سراسر کشور، اساتید حوزه هوش مصنوعی، دانشجویان و محققان دانشگاهی، اصحاب رسانه و همچنین برخی از شهرداران و رؤسای شوراهای شهر جهت آشنایی با این حوزه و کاربرد آن در حوزه مدیریت شهری به‌صورت ویژه دعوت به عمل آمده است و شهرداری شاهین شهر برگزار کننده این رویداد بسیار مهم است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۹
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی