پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علی تمنایی در دوره آموزشی تفریحی اصحاب رسانه استان اصفهان که در دهکده تفریحی و گردشگری چادگان  با حضور اساتید کشوری و کارشناسان ارشد رسانه‌ای کشور برگزار شد و به موضوع تبیین اخبار روز و پشت پرده اغتشاشات سال ۱۴۰۱ پرداختند.

وی افزود: این قدرت می‌تواند در خدمت رشد و پیشرفت و تعالی و آبادانی کشور و ترویج فضائل اخلاقی قرار بگیرد و هم می‌تواند در خدمت ایجاد جو یاس و نا امیدی و جو نارضایتی قرار گیرد .

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: اختیار امروز با ماست که در کدام سو و کدام جبهه قرار داریم. ما در یک میدان رقابت هستیم که رقیب هم بسیار سرسخت لجوج و با آرایش جنگی کامل آماده است و از همه ابزارهای تهدید، تطمیع، ترور و تحریم استفاده می‌کند .
وی خاطرنشان ساخت: ما هم باید دارای یک جبهه متحد و هماهنگ باشیم و به تناسب دشمن آرایش داشته باشیم، گرچه این جنگ نامتقارن است  و همچنین دشمن جلوه زیادی دارد، اما کدام ناو جنگی دشمن است که بتواند در مقابل "قایق‌های تندرو ما " مقاومت کند .
تمنایی ادامه داد : در راستای منویات مقام معظم رهبری با یک حرکت رسانه‌ای جمعی خواهیم توانست دشمن را شکست دهیم  و اصفهان در این زمینه ظرفیت‌ها و استعدادهای رسانه‌ای خوبی دارد .
وی با اشاره به تعدد و تکثر نشریات و پایگاه‌های خبری و تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی رسانه‌ای در استان افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای همگرایی و هماهنگی در استان اصفهان وجود دارد که ما را در مقابل دشمن قدرتمند کرده است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۳۰
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی