پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، رسانه صدای جویا به‌عنوان رسانه خبری شاهین‌شهر و پل ارتباطی با مسئولان آماده دریافت اخبار، انتقادها، پیشنهادها و ارسال انواع گزارش‌های خبری (عکس و فیلم) شهروندان شاهین‌شهری و همچنین پیگیری مطالب به حق مردمی از مسئولان جهت انتشار و اطلاع‌رسانی بیشتر است.

همچنین این رسانه دارای نمایندگی روزنامه‌های کثیرالانتشار جهان اقتصاد و  همشهری (سراسری) با مدیریت نورالله جویا در شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه آماده دریافت انتشار یادداشت‌های خبری، مقاله‌های علمی و پذیرش آگهی به‌صورت تلفنی و حضوری، آگهی‌های مفقودی اسناد و مدارک خودرو از جمله برگ سبز ماشین، ملک، مدارک دانشجویی، مدارک شخصی، آگهی‌های مفقودی اسناد و مدارک شرکت‌ها و مؤسسات و نهادهای دولتی و خصوصی، تبلیغات در صفحات اصلی روزنامه (آگهی تبریک – تشکر – تسلیت – ترحیم) و آگهی مناقصه و مزایده شرکت‌ها، دعوت به مجمع‌عمومی، فوق‌العاده و… هست.

شما مخاطبین عزیز می‌توانید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ شب با شماره‌تلفن: ۰۹۱۹۷۹۵۵۵۱۵  تماس یا از طریق شبکه‌های اجتماعی  واتساپ، تلگرام، ایتا و روبیکا مطالب ارزشمند خود را برای ما ارسال فرمایید.

آدرس های پیج های ما در اینستاگرام؛

 شاهین شهر خبر

    رسانه خبری صدای جویا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی